Gå til innhold

Når setter DU på sommerhjulene i år?  

211 stemmer

1. 1. Når setter DU på sommerhjulene i år?

• allerede gjort det!
      67
    • innen mars måned
      25
    • april (etter påske engang)
      121

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I følge P4 er det for øyeblikket meldt 16cm snø i Oslo-området på fredag - og det snør allerede litt på Sollihøgda og Gardermoen. Vi er nok ikke heelt ferdige med vinteren enda. Det var -6.5 i Tønsberg i dag.

Sjansen er jo der for at det kommer som regn i stedet, men jeg kjører safe.. ;)

Skrevet

Overlykkelig for at jeg ikke satte på sommerhjulene i helgen for nå SNØR det noe veldig i Oslo.

Det begynte klokken 0500 og det er nå kommet mellom 6-7cm, -og mer blir det. Dette kan bli en interressant dag med tanke på helgetrafikk og trailere osv osv...

- og for de med sommerdekk på bilene sine.

Skrevet

Snødde noe heilt jævli i natt. Syns seriøst synd på de tullingene som har satt på sommerhjula nå. Hjelper ikke at felga ser bra ut når bilen ligger i grøfta :roll:

Skrevet

takk gud for latskap :lol:

ellers så hadde jeg bytta til sommerfelger forrigehelg :P

å da hadde jeg ikke kommet meg en meter i de 30 cm snø mengdene som ligger rundt her :\

Skrevet
Tenkte å legge om i Påsken senest. Har kjørt bilen på kveldstid siste par dagene og da har det vært glatt flere steder. Smeltevann som fryser. På dagtid hadde det ikke vært noe problem og kjøre med sommerdekk.

Jepp, bytta til sommerdekk på tirsdag. Det snør BRA MYE her. Håper inderlig at det blir mildere utover neste uke. Skal visst ik snø i helga. Har heldigvis en audi stående her, med vinterdekk :lol:

Skrevet

Får vel bare si "hahaha" til alle som har satt på sommerdekkene på sør og- østlandet. Kong vinter herjer igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...