Gå til innhold

Når setter DU på sommerhjulene i år?  

211 stemmer

1. 1. Når setter DU på sommerhjulene i år?

• allerede gjort det!
      67
    • innen mars måned
      25
    • april (etter påske engang)
      121

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :lol: Enig i den med utepilsmuskelen! :)

allerede testa brygga i fredrikstad flere ganger :D riktignok i sola på dagen men...

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lykke til dere i bergen som satt på sommerhjul! Nå er det -2 grader :lol:

Har funket fint foreløpig :D Har ikke vært noe glatt. Men litt irriterende at de faktisk holdt på å salte veiene i går natt når jeg kjørte.

Er bare tidlig på morgene og natten det kan være litt usikkert

Skrevet

Sommerdekkene ble bestilt på dekkonline søndag kveld for 2uker siden, og onsdagen etter kom de, påfølgende torsdag ble de satt på.

Gode dekk, billig penge rask levering og god service

Skrevet
Sommerdekkene ble bestilt på dekkonline søndag kveld for 2uker siden, og onsdagen etter kom de, påfølgende torsdag ble de satt på.

Gode dekk, billig penge rask levering og god service

Bestilte dekk hos dekkonline jeg også den 2 mars. 5 mars fikk jeg melding fra tollpost at de var kommet til bergen. Ringte tollpost, men hadde visst fått feil pakkenr... og fant ingenting på navnet mitt. Fikk vite at de leverte på døren. Så gikk det et par uker. Så ringte jeg tollpost og fikk avtalt utlevering. Trodde ikke at jeg var nødt å ringe inn for å bekrefte utkjøring.

Så egentlig så tok det 3 dager fra jeg bestilte til dekkene var kommet.

Skrevet
Lykke til dere i bergen som satt på sommerhjul! Nå er det -2 grader :lol:

Gikk så fint så, var ikke verre enn å skrape is av nevnte pajero i morges :P

ikke alle som vil innrømme at en riskoker skal få overta fordi bimmeren ikke kan gjøre jobben sin :wink:

Hehe, ser den.. men jeg er jo mest redd for at andre fettballer ikke mestrer føret og kjører i meg! :roll:

Det har skjedd.. en del ganger. Kjekt å stå stille mens folk bare sklir inn i deg, uten flukt muligheter!

Er uansett av forsikringsgrunner at jeg ikke kjører bilen med sommerdekk på når det er minus.. var jo ikke akkurat glatt men.. :P

Fikk massiv steinsprut midt i synsfeltet på vei hjem den dagen, så kanskje like greit det gikk utover japseblekket og ikke bimmeren :wink:

Skrevet
Da har jeg sommerfelger på! Føles digg.

Anbefales

Begynner det å komme bilder igjen fra deg og da?? :D husker du hadde en del deilige i sommer som var :wink:

Skrevet

en liten ot:

Noen i sarpsborg området som vet hvor man får lagt om dekker til en rimelig penge? har 4 nye dekk som skal på felgene, men dekkmann skulle ha 1200kr for jobben...

Skrevet
en liten ot:

Noen i sarpsborg området som vet hvor man får lagt om dekker til en rimelig penge? har 4 nye dekk som skal på felgene, men dekkmann skulle ha 1200kr for jobben...

Jeg er ikke i Sarspborgområdet men jeg vet hvor man får gjort det for en kurant pris ;P

Mekonomen i Fredrikstad, ligger ved Stabburet, har gjort det for meg et par ganger og var helt kurante på pris. Mulig jeg fikk kompispris, men sving innom og spør.

Eventuelt kan du også ringe til Vianor i Moss og spørre der, de har også hjulpet meg et par ganger.

Hvis du samtidig nevner på begge steder at du ble tipset på et forum om at de var rimelige, er det ikke umulig at de hjelper deg billig.

Skrevet

kjører rundt på knattredekk ennå jeg da.. vil bytte men kan ikke bytte før etter påske.. skal til hamar i påska :) sitte å sture i vikingskipet gjennom hele påska.. hehe..

Skrevet
kjører rundt på knattredekk ennå jeg da.. vil bytte men kan ikke bytte før etter påske.. skal til hamar i påska :) sitte å sture i vikingskipet gjennom hele påska.. hehe..

Nerde litt? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...