Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vredstein banneren er ikke min.. er i verkstedet til en kammerat ;p Ganske så nice verksted ;) Regner med de har fått den pga de kjøper å selger masse dekk osv.

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, jess! Tenkte jeg skulle prøve 18" til neste sommer :) Lyst på Keskin Kt1 eller noe!

Trenger hjelp til å skaffe hjulbuebredderne og sideskjørt! Om noen har, PM!!

Skrevet

Ringte på stylingtech, ringte 3-4 ganger og fikk beskjed om å ringe tilbake om 10-15min... til slutt sa jeg, nei - nå får dere ringe på meg når dere har funnet ut om senken har kommet.. jadda.. det var kanskje i 12 tida jeg sa det til dem.. jepp, de skulle ringe.. neida, 14.30 ringer jeg, da sier dem, gi meg 5minutter så skal jeg sjekke.

Han ringte faktisk 5min senere, senkesettet hadde da kommet, etter over en MÅNED..

De fikk beskjed om å drit å dra. Går ikke å drive butikk på det viset.

Jeg har bestillt fra scmeidmann nå, 35/35 - får senkeskåler litt seinere, så da blir det 45/35.. får håpe det blir nok. Skal godkjenne med det regner jeg med.

Krysser fingrene på at scmeidmann leverer nå da.. de har ikke så dårlig rykte som stylingtech iaff.

Skrevet

Ugras? Tok ikke den jeg... mener du baum'ene? :) Isåfall så skal dem bort! Får med en gang litt mer clean look da, så er det jo litt harry å..men hvem er ikke i trøndelag? :P

Ny frontrute blir det vel også når pengene strekker til..

Gleder meg til å få montert shortshift(mangler ny foring) å senk når pakken min fra schmiedmann kommer :))

...Ellers kan folk komme med komments, ikke så dumt med litt tips som kan gjøre bilen enda bedre ;)

Skrevet

ja jeg mente "baumène" :P.

denne trener vel strengt tatt ikke noe mer enn senk nå gjør den vel?

shortshift er deilig har det på min og, bør bytte alle foringene når du først skal ha det av, kanskje opphenget til staget som shiften sitter i også, den er ofte løs og sliten

Skrevet

Får håpe det blir seende litt bedre ut med senk nå ja, fikk det i posten idag ;) Skal ut å ta bilder etterpå :)

Fikk også foringene til shortshiften.. Opphenge til staget som shiften sitter i er sliten som du sier M30bXx. Desverre så jeg ikke dette da jeg bestilte foringene og senkesettet, men skal bytte foringene der litt senere. Gleder meg til å få prøvd shortshiften ja ;)

Nå mangler jeg kun 518 merket på bakluka, shadowlinelister, sideskjørt, hjulbuebreddere... blir aldrig fornøyd..

Senk blir montert imårra :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...