Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, det var som faen :P Men for se ann litt, muli det kommer flere i hus etter hvert :)

Har laga ferdig stereokassen idag... modifiserte den gamle mdf kassen jeg hadde som var laget for subbene, den var litt for brei, korta den ned noen cm.. håper ikke det påvirker subbene at volumet vart bittelitt mindre.. hadde bare sponplater på sidene da dette bare er midlertidig.. lyst til å få det til å se litt pent ut, så jeg bygger litt hipp som happ, å når det funker greit får jeg kassen utskjært i mdf hos noen som driver med treskjæring..

Skjærer 2 stk runde hull i ryggen (Runde så de ikke svekkes, som fks de ville gjort om de hadde vært firkanti) .. har tru på at det blir bra med subbene aldeles i ryggen. 2stk 3" elr 4" porter i hatthylla.. skal forøvrig lage hatthylla på nytt også..

bilder kommer ;)

Skrevet

Rogern: Ja, det var som faen :P Men for se ann litt, muli det kommer flere i hus etter hvert :)

Har laga ferdig subbkassen idag... modifiserte den gamle mdf kassen jeg hadde som var laget for subbene, den var litt for brei, korta den ned noen cm.. håper ikke det påvirker subbene at volumet vart bittelitt mindre.. hadde bare sponplater på sidene da dette bare er midlertidig.. lyst til å få det til å se litt pent ut, så jeg bygger litt hipp som happ, å når det funker greit får jeg kassen utskjært i mdf hos noen som driver med treskjæring..

Skjærer 2 stk runde hull i ryggen (Runde så de ikke svekkes, som fks de ville gjort om de hadde vært firkanti) .. har tru på at det blir bra med subbene aldeles i ryggen. 2stk 3" elr 4" porter i hatthylla.. skal forøvrig lage hatthylla på nytt også..

Elementene blir en eldre type pioneer SPL subber, som jeg veit funker.. 2000wattere.. 750w rms..

forsterker er av type rockford fosgate av noe slag :D

bilder kommer ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Skal legge ut bilder av felgene litt senere.

NÅ har jeg litt trøbbel med diffen.

Alt starta med uling, under bilen var det fult av olje rundt stikkakslingene. Åpna diffen, der var det ikke noe olje..

uansett, diffen berga, men min har også det syndromet som noen av obx'ene får.. skivene inne i obx klumpen går i stykker..

Så nå har jeg montert orginal diff, og avventer med "super" diffen.. ser muligheten til å få i noe som holder enda mer nå.. derfor er jeg ute etter noen tips?

Hva passer av innmat fra fks.. m3 m5 osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...