Svennis Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Bilen min sto parkert på Majorstua i går, og idag finner jeg bilen uten speil på høyre side. da har noen pøbler sparket av speilet og laget en masse riper på døren. Blir så sinna at folk ikke kan la andres biler være i fred, hva er vitsen??? Men trenger hjelp av dere, noen som vet hvordan jeg får tak i et brukt speil? eller er det noen som har et liggende som jeg kan kjøpe? Bilen er Oxfordgreen met, så vil helst ha i den fargen da, men alle farger funker, da får jeg heller lakkere litt.
Glennski Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Svennis skrev: Bilen min sto parkert på Majorstua i går, og idag finner jeg bilen uten speil på høyre side.da har noen pøbler sparket av speilet og laget en masse riper på døren. Blir så sinna at folk ikke kan la andres biler være i fred, hva er vitsen??? Men trenger hjelp av dere, noen som vet hvordan jeg får tak i et brukt speil? eller er det noen som har et liggende som jeg kan kjøpe? Bilen er Oxfordgreen met, så vil helst ha i den fargen da, men alle farger funker, da får jeg heller lakkere litt. Leit å høre. Drittunger som ikke har noe å gjøre på fritida rett og slett. Men legg uten post på "Ønskes Kjøpt" forumet, så er det helt sikkert noen som kan skaffe deg et speil Lykke til
burny_ Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Sjekk ut bruktdelen på Koed, kan være du er heldig å finner noen speil i samme farge Synd at det finnes folk som ikke respekterer andres ting.
Fredrik Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 En trist sak og det er få ting som gjør meg mer forbannet... så utrolig unødvendig og barnslig...
wabby Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis ikke så skal mine speil snart for salg. Har bestilt M5 speil. Disse er schwarz II
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Utrolig kjedelig!! Helt utrolig at folk aldri kan holde seg unna.
Gunnar Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Hvis det er samme speil på E38 og E39, så har jeg oxfordgrønne liggende.
Oderschvank Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 leit å høre. har også speil liggendes i svart om du er intr.
hauken Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 triste greier,sånne typer burde vært straffet med amputasjon av fingrer...
Glennski Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 hauken skrev: triste greier,sånne typer burde vært straffet med amputasjon av fingrer... Skulle skjært av dem fingrene med den slueste kjøkkenkniven jeg hadde fått tak i
Oderschvank Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 mange som har e39 speil liggendes virker det som
jpse36 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 beem528 skrev: mange som har e39 speil liggendes virker det som ja, så her har du en hel del mistenkte kjedelig sak. har vært borti det samme selv
EirikL Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Utrolig kjipt at folk mangler så grunnleggende folkeskikk. Man skulle ha slått dem hardt og godt over nevene med en stor skiftnøkkel, slik at de måtte ha blitt matet resten av livet
Gaupås'n Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Se hva jeg fant http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16695384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå