Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Vifte som kjøler bra selges. Har brukt en slik vifte på min e30 turbo, og den holder temperaturen effektivt nede! Vet mange bruker disse viftene ved høye effekter. 400 kr. Har flere! Viften måler 42cm i diameter og bygger totalt 8cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 jeg tar den jeg, hvor holder du til? lett og koble den opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Holder til i Tønsberg. Kan sende i posten, koster 145kr i frakt. Har flere av disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 vil den holde til b27 turbo mellom 300og 350hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ja, volvoene den står i originalt har inntil 300hk, og på de går ikke vifta på fullt, for de har en styreenhet som begrenser strømen til vifta! humpfy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Selger du bare viften eller følger det med "fan shroud" dvs "plastrammen" som festes til radiator? Edit: hvor mange ampere drar viften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 følger med plastramme også ja. Viften drar 30A konstant. Mener det er ca 46 cm diameter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 La til bilde også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Mye som skal til for å putte den i E36?? Du kobler til en termostat som skrur av og på vifta for å holde motor driftsvarm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Du trenger å legge opp + fra batteri og minus. Også må du ha ett rele som slås inn av en termobryter. Noen e36 har dette originalt på siden av radiatoren, eller har hull som man kan sette en termobryter i. Hvis ikke kan man kjøpe noe slikt: http://www.biltema.no/products/product. ... mId=145909 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 For mere info så kan dere lese her hvordan Gunnar gjorde det når han kjøpte vifte av meg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... olvo+vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Oppkoblinga er grei Tenkte mer åssen passer den plast saken i E36? Mye modd for å få festet vifta tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Blir vel ganske likt som i e34'en til Gunnar vil jeg tro. Må kutte plasten i bredden, og skru den fast i radiatoren. Mulig du må lage noen braketter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 solgt eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har flere vifter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå