Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet målene, eventuelt gidder å ta mål av bagasjerommet i en E91? :) Lurer på om det er plass til en barnevogn..

Bagasjerommet i E91 er på 460 liter med setene oppe (målt til vinduet) og 1385 liter med setene nede (også målt til vinduet). Barnevogner er forskjellige, men dersom du ikke velger den største og hjulene kan avmonteres får man fint plass til en slik i E46 Touring... og E91 har ikke mindre plass. Det er imidlertid vanskeligere å pakke i høyden i en E91 enn i en E46 Touring fordi hengslene til bakdøren er montert lengre inne på taket (eller taket er kortere alt ettersom man ser det).

Skrevet

Barnevogn går helt fint i en E46, men man oppdager fort at det ikke er snakk om en stor og praktisk stasjonsvogn... Men bytter aldri til Avensis av den grunn ;)

Skrevet
jeg fant fort ut at i e91 så skulle d mer dytting til for at den kom inn, e46 er større på de rette plassene om man kan si det slik....

Ja... jeg har også en mistanke om dette. Vi er en familie på 4 som har hatt vår E46 Touring i over 5 år nå og utrolig nok har vi alltid hatt nok plass i bilen. Jeg vet ikke hva vi gjør som er så spesielt, men det handler om nok hvordan man organiserer tingene og ikke minst hvordan man pakker.

Skrevet

tips: kjøp bil først og barnevogn etterpå.

Vi har en teutonia mistral (ikke spør hvorfor jeg vet det), den passer akkurat i bagasjerommet på eneren min. Og kan stå på langs i E34 stasjonsvogna.

Med hjul.

før hadde vi en simo vogn, den fyllte akkurat opp hele bagasjerommet på E34'en.

Det er en stor fordel om vogna kan settes inn på langs. Da får en mye mer med på langtur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...