Gå til innhold

ROSA e30 320i..

Trimkongen
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en ny bmw som skulle i utgangspunktet være en delebil, men etter at jeg har inspisert bilen vister det seg at dette er ett bra eksempler av en 320 2dørs, med takluke. Bilen er orginalt hvit, men den har jo blitt litt barbi rosa etter ønske fra forgje eiger.. Fargebytte vurderes!!!

Hva som gjøres med bilen er litt usikkert, da den mest sannsynlig ikke bilr hugget, pga det bra korosseriet... Kanskje turbo, og skamsenk??

Bilder av bilen med den vakre fargen!!

IMG_5488nr2.jpg

IMG_5489.jpg

IMG_5491.jpg

IMG_5490ne1.jpg

IMG_5493nr1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen rare blikk i denne bilen hvertfall.. det er en oppmerksomhetsyk bil med den fargen det kan jeg skrive under på..!! Har fatt tak i en m20b25 motor som jeg vurderer og sette ned i bilen, eller så blir det turbo på m20b20 som står i. Men først må jeg bytte foringene traversen bak, bytte tanken, og pusse litt bremserør så håper jeg blien skal gå rett gjennom en eu kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da kommer det til og skje litt med denne bilen fremmover. Når jeg kommer hjem i begynnelsen av neste uke er det ut på shopping runde og hente div deler. Dette består blandt annet av ny bensintank, komplett 325 understell med polyurytanforinger og slissa/borra bremseskiver, servo, 60/40 senksett, 17"felger, og kanskje jeg spanderer ny lakk på bilen også.. Noen forslag til fargevalg? har lurt på enten kawasaki grønn/svart/eller en fin blåfarge? Bilen skal også ribbes og få inn ett nytt interiør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet inn blandt annet av ny bensintank, komplett 325 understell, polurytan foringer og senkesett så nå blir det skruing framover :)

Kommer bilder av delene som jeg har kjøpt. Også kjøpt ny bakfanger. Takk til hawkon88 som hadde deler tilovers enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...