Trimkongen Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Har nettopp kjøpt meg en ny bmw som skulle i utgangspunktet være en delebil, men etter at jeg har inspisert bilen vister det seg at dette er ett bra eksempler av en 320 2dørs, med takluke. Bilen er orginalt hvit, men den har jo blitt litt barbi rosa etter ønske fra forgje eiger.. Fargebytte vurderes!!! Hva som gjøres med bilen er litt usikkert, da den mest sannsynlig ikke bilr hugget, pga det bra korosseriet... Kanskje turbo, og skamsenk?? Bilder av bilen med den vakre fargen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 hehe,nice.. men ville vel valgt hvit igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Var forrige eier stein? Any colour will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Fargen er jo hvertfall hakket bedre enn baklyktene til passaten på siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Behold den sånn den er og monter turbo/M-maskin. Kommer til å bli den sleepern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hihi, playboy bunny bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 hehe rosa sensur til og med med litt ny lakk og felger så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Får noen rare blikk i denne bilen hvertfall.. det er en oppmerksomhetsyk bil med den fargen det kan jeg skrive under på..!! Har fatt tak i en m20b25 motor som jeg vurderer og sette ned i bilen, eller så blir det turbo på m20b20 som står i. Men først må jeg bytte foringene traversen bak, bytte tanken, og pusse litt bremserør så håper jeg blien skal gå rett gjennom en eu kontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Da kommer det til og skje litt med denne bilen fremmover. Når jeg kommer hjem i begynnelsen av neste uke er det ut på shopping runde og hente div deler. Dette består blandt annet av ny bensintank, komplett 325 understell med polyurytanforinger og slissa/borra bremseskiver, servo, 60/40 senksett, 17"felger, og kanskje jeg spanderer ny lakk på bilen også.. Noen forslag til fargevalg? har lurt på enten kawasaki grønn/svart/eller en fin blåfarge? Bilen skal også ribbes og få inn ett nytt interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Ingenting er penere enn hvite biler som er strøken i lakk, så jeg vil anbefale å lakkere den opp hvit igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 haha, fin fint kanskje du skal gå etter noe helt uvanlig? en farge som de fleste ikke kunne tenke seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Haha, for en bil^^ Skjønner at denne trekker oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Tror det blir kawagrønn på denne bilen ja men når det får tiden vise, bedre og bruke litt penger på motoren og understell først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Nye deler kjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Da har jeg handlet inn blandt annet av ny bensintank, komplett 325 understell, polurytan foringer og senkesett så nå blir det skruing framover Kommer bilder av delene som jeg har kjøpt. Også kjøpt ny bakfanger. Takk til hawkon88 som hadde deler tilovers enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå