Gå til innhold

Hva liker du?

MonsterE46
 Share

Hvilke baklykter liker du best?  

49 stemmer

1. 1. Hvilke baklykter liker du best?

• Hvite klassik baklykter.
      11
    • LED facelifte 2003 Shadowline
      21
    • Klassisk Facelifte 2001
      17

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på hvilke baklykter jeg ska velge til min BMW 318 E46 1999mod, bilen er metallic svart og har sotet blinklys framme.. Lagde en liten avstemming for å se hva folk på forumet her ville valgt.

Her er bilder av lyktene, så dere kan se dem før dere stemmer:)

Hvite Klassiske.

859kolotvnbaw7rhyruz.jpeg

LED Facelift 2003 shadowline

sggebzkgjx6hhq6j9bux.jpeg

Klassisk Facelift 2001

0kx6fixv31kkyxvh0eyz.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de e tøffe..men vil ikke at bilen min ska se så sykt "stylet" ut eller noe sånt, men syntes de er tøffe men er veldig usikker på om eg ska ta de eller om eg ska gå mer orginalt/klassisk. har ikke sett noen med de LED før sant så e veldig usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vanskelig valg det vel :D

Diezelpower(el noe sånt) har slike sotete led på sin 330i som også er sort.. Se om du finner bilder her på forumet :wink:

Jeg syntes iallefall det er utrolig tøft! Og bilen blir vel ikke "for" stylet bare du bytter til disse lyktene.. Da må du isåfall montere lexuslykter... men det blir jo en HELT annen sak :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de e tøffe..men vil ikke at bilen min ska se så sykt "stylet" ut eller noe sånt, men syntes de er tøffe men er veldig usikker på om eg ska ta de eller om eg ska gå mer orginalt/klassisk. har ikke sett noen med de LED før sant så e veldig usikker

Skal litt mer en LED baklykter til at bilen ser sykt stylet ut. LED ser bare bra ut, ikke mer enn det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle alternativene passer bra. Viktig at det passer til fargen og resten av bilen også :wink:

u5ni50ek2r5qvvkbno9e.jpg

ks9k3lfhl8v5pco1qz7j.jpg

0mdctepvo1e9yc7zghq2.jpg

Det beste alternativet synes jeg er å kjøpe facelift-lykter og sote det røde. Blir griserått 8)

3k12irso8ifp1rrglab8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...