SpiderPig Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 såppas ja gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 du kan ikke lakke contoure felgene dine hvite! vet ikek om det blir så bra til den fargen du har på bilen din... men den ser hel og fin ut ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 du kan ikke lakke contoure felgene dine hvite!vet ikek om det blir så bra til den fargen du har på bilen din... men den ser hel og fin ut ellers Jeg vet det vill ikke bli wannabe deg heller så mulig jeg lakker dem grå på nytt dem er litt sliten i lakken sjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 jojo... sånnsett gjør det jo ikke noe.... men jeg ble bare litt skeptisk til at du skulle ha de hvite på den fargen... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Helt enig i mysild, tror du skal bare ha dem i org. fargen. Men savner litt m-tech på bilen din, det hadde gjort seg med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Helt enig i mysild, tror du skal bare ha dem i org. fargen. Men savner litt m-tech på bilen din, det hadde gjort seg med engang! Helt enig skal prøve å få på noe m.tech så fort som mulig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Behold m-countour felgene dine som de er, om de er slitte så puss dem gjerne opp men prøv å match orginal looken (fargen) mest mulig Ellers ser jo bilen din riktig så fin ut den Ligger jo ett par diy'er her inne på å enkelt lakkere de grå feltene rundt bilen. En enkel oppgradering mens du sparer opp til m-tech fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Behold m-countour felgene dine som de er, om de er slitte så puss dem gjerne opp men prøv å match orginal looken (fargen) mest mulig Ellers ser jo bilen din riktig så fin ut den Ligger jo ett par diy'er her inne på å enkelt lakkere de grå feltene rundt bilen. En enkel oppgradering mens du sparer opp til m-tech fangere Blir et helvette å få lakken til å match sjø fått skaffa meg m framfanger å m speil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Behold m-countour felgene dine som de er, om de er slitte så puss dem gjerne opp men prøv å match orginal looken (fargen) mest mulig Ellers ser jo bilen din riktig så fin ut den Ligger jo ett par diy'er her inne på å enkelt lakkere de grå feltene rundt bilen. En enkel oppgradering mens du sparer opp til m-tech fangere Blir et helvette å få lakken til å match sjø fått skaffa meg m framfanger å m speil nå Ja men da er du da godt på vei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Blir bra det der! Se tråden min for hvordan forvandlingen blir... blir en ny bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Blir bra det der!Se tråden min for hvordan forvandlingen blir... blir en ny bil... hehe, håper det blir bra ja men har ikke penger til 328 før juli/august da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fått pakken fra koed nå, skal ned å begynne å demontere framdempere osv osv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Har ikke penger til 328? Er vel ikke mulig å bygge om til sekser fra firer lengre om det var det du tenkte? Pene planer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Har ikke penger til 328?Er vel ikke mulig å bygge om til sekser fra firer lengre om det var det du tenkte? Pene planer da Er nåkk mulig du prata med strandveien auto over tlf nå.. dem sier, om jeg bygger om bremser, å alt som kreves, så får jeg papirer på at karosseriet tåler den ekstra krafta/vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Bare at det tåler effekten.. Du får ikke skrevet opp vekta uansett. Men i visse tilfeller kan setter de ned ant sitteplasser til 4. Så jeg vil tro det går. Og firer til sekser noen her inne er så opphengt i blir jo litt feil, er jo null stress å få godkjent f.eks en 316 til 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå