Gå til innhold

BMW E36 318is Coupe

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan ikke lakke contoure felgene dine hvite!

vet ikek om det blir så bra til den fargen du har på bilen din... men den ser hel og fin ut ellers :-D

Jeg vet det :) vill ikke bli wannabe deg heller :P så mulig jeg lakker dem grå på nytt :) dem er litt sliten i lakken sjønner du :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold m-countour felgene dine som de er, om de er slitte så puss dem gjerne opp men prøv å match orginal looken (fargen) mest mulig ;)

Ellers ser jo bilen din riktig så fin ut den :)

Ligger jo ett par diy'er her inne på å enkelt lakkere de grå feltene rundt bilen. En enkel oppgradering mens du sparer opp til m-tech fangere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold m-countour felgene dine som de er, om de er slitte så puss dem gjerne opp men prøv å match orginal looken (fargen) mest mulig ;)

Ligger jo ett par diy'er her inne på å enkelt lakkere de grå feltene rundt bilen. En enkel oppgradering mens du sparer opp til m-tech fangere ;)

Blir et helvette å få lakken til å match sjø :( fått skaffa meg m framfanger å m speil nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir et helvette å få lakken til å match sjø :( fått skaffa meg m framfanger å m speil nå :)

Ja men da er du da godt på vei da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke penger til 328?

Er vel ikke mulig å bygge om til sekser fra firer lengre om det var det du tenkte?

Pene planer da ;)

Er nåkk mulig du :) prata med strandveien auto over tlf nå.. dem sier, om jeg bygger om bremser, å alt som kreves, så får jeg papirer på at karosseriet tåler den ekstra krafta/vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at det tåler effekten.. Du får ikke skrevet opp vekta uansett. Men i visse tilfeller kan setter de ned ant sitteplasser til 4. Så jeg vil tro det går.

Og firer til sekser noen her inne er så opphengt i blir jo litt feil, er jo null stress å få godkjent f.eks en 316 til 320.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...