316 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Bilen ble født i 1984 og ble døpt BMW 320i. Den rullet ut fra fabrikken med elektrisk takluke, varmetråder i bakrute, oppvarmede vindusspylerdyser og ABS, for å nevne noe av det fantastiske utstyret. Bilen gikk 13 år i Tyskland under en eier, før den kom til kalde Norge. Her skal den visstnok ha blitt lite vinterkjørt, og kilometerstanden er foreløbig under 200 000. For litt over en måneds tid siden ble den min, og jeg håper vi får mange lykkelige år sammen. Jeg har ikke fått gjort så mye foreløbig, men har kostet på motoren alt for mange kroner i form av justeringer, slanger og diverse deler. Bilen tikker nå ingenting, og det er vanskelig å høre at det er en 6'er på tunggang. Planer for fremtiden er som følger: -Hellakkering -Rustsveising -Senk 60/40 -Brock B1 -Svarte nyrer -Sota blink foran -Sota blink sider -Sota baklys -Supersprint eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hva er planene med utgangspunkte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 -Hellakkering -Rustsveising -Senk 60/40 -Brock B1 -Svarte nyrer -Sota blink foran -Sota blink sider -Sota baklys -Supersprint eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Høres bra ut Ferdig til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Håper det, ja... Dukker nok opp på CCN med den i hvertfall, uavhengi av hvor langt jeg har kommet. Lakken er jo egentlig fin, men. Pga innbruddsforsøk er begge frontdørene og skjermene lakkert opp igjen, og jeg blir kvalm av den fargeforskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Det var interessant ser jeg. ! Kan nevne at bilen kommer til å bli lakkert opp igjen i orginalfargen, men med en noe spesiell vri. Aner ikke om det blir bra eller ei, for jeg har aldri sett det på en E30! Noen formening om helsort stil kommer til å kle denne fargen, eller om jeg heller burde gå for helhvit? (Mener da alt av lys)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det var interessant ser jeg. ! Ja, ikke sant. Ser at vinteren holder grepet om indre Østland fortsatt. Denne tråden må det følges med på - pene E30 er ikke et dagligdags syn mer. Kjekt jo flere av dem som er i gode hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Svarte lykter blir alltid best på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Enig, gå for sorte lykter. Vil ha det på min også etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva tror dere om å lakkere denne linja sort på E30'n? (Som vist på bilde) Skal prøve å få bilen gjennomført, med sorte emblemer, sorte baklys, sorte frontlys og sorte blinklys rundt om. Snuser også på å lakke brock b1 felgene sorte i senteret... Sort panser er også i tankene. Tror dere dette kunne ha blitt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 det kan jo bli tøft det da med den farge kombinasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Neeh, ikke svart panser. Tror det blir "too much", ellers en lovende liste du presenterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå