Perfero Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hva kaller du deg der? Utifra bil ville jeg nesten trodd Kimmern/syrbull ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Hva kaller du deg der? Utifra bil ville jeg nesten trodd Kimmern/syrbull ? stemmer jævli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Gutta fra MP kommer seg over til Bimmers, tilogmed de som ikke har bimmer heller Blir bra det her Perfero Få på Rondell D58, hvite blinkers og litt senk så er bilen 100 ganger penere allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hva kaller du deg der? Utifra bil ville jeg nesten trodd Kimmern/syrbull ? stemmer jævli bra det Haha flink jeg! Der er jo Thomas og, skal si ! Ja, som dere kanskje ser på første side er jeg ganske hypp på nye felger og senk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Glemte helt det at jeg har lyst på bakrutesenker Men synes det er i overkant dyrt med over 1000 kroner for ei lita plastflis over bakruta :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Du har skaffet deg en meget fin E34 med den rette fronten. Hvite blinkers og M5 baklys, kantfelger (og kanskje en litt mer potent motor etterhvert ), så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 du kommer nokk til å få større overalskelser enn 1000kr for en bakrute list GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Du har skaffet deg en meget fin E34 med den rette fronten. Hvite blinkers og M5 baklys, kantfelger (og kanskje en litt mer potent motor etterhvert ), så er du i mål. Takk Hadde vert gøy med større motor, men har ikke så mye penger så litt lave bensinkostnader er gøy! Men er det ikke noe å gjøre for å trimme dem? Chip etc.? Noe som ikke er så GRUSOMT dyrt og er mulig å gjøre selv, eller vertfall som er kjapt gjort på verksted (Med tanke på skyhøye timepriser ) Kantfelger er fristende, er pent det og! Giljen: Har skjønnt at jeg kan få et par Oi opplevelser ja xD Men til 33k, var dette et bra kjøp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 me tanke på hva du får for 33tusen den dag i dag så er jo dette et røver kjøp mye glede å kjøre comfor i e34..ganske så ny og sikkert uten rust..samt lite km på tellern.. kan bare gi opp å trimme denne, sett på et kon filter og et effekt anlegg,da ikke for morra sin skyld men lyden sleng på noen fete felger å skam senk..så trenger ikke bilen være rask men for alt i verden ikke finn på å kjøpt eksos til 500kr på bilxtra..å få den super japan lyden.høres ut som du kommer i 300 når du egentli bare prøver å rygge inn i garagen:) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Som eg sa til deg på MP, har både hviteblinkers framme, og på sidene til deg For en billig penge.. Og noen AE eyes du kan få med (2-300kr els no..) Muligens baklykter med hvite blinkers og... Da har du alt hehe Bare si ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 GiljeN : Hehe, håpte det var et godt kjøp ja Er null rust på den, what so ever og som du sier er det jo relativt lav km i forhold til mange av de andre e34'ene jeg ser på finn.no osv Nei, tenkte trim ville bli litt vanskelig, men det blir nok vertfall kon filter for lyden sin skyld, og så ser jeg om jeg kjøper et anlegg. Lyddemper skal VERTFALL byttes Klarer ikke tynne rake rør bak, må ha noe former liksom Snakker ikke 5" loffegrill, men noe pent Og du skjønner kanskje at jeg tydeligvis ikke kjøpte bilen for å få noen racerbil, så det at den er vondt å trimme gjør meg egentlig ingenting, har ikke lyst å ha bil med for mye motor med det første, for jeg klarer ikke holde meg av pedalen xD Komfort er det jo da, gleder meg grådig til å bare cruise rundt i denne bilen på varme sommerkvelder.. Ahhh Men da vet jeg vertfall HVA jeg har lyst på, så får jeg se om jeg ikke klarer å få tak i arbeid da! Trenger sårt en form for inntekt Burny_: Stemmer, du hadde jo litt saker Kunne du tatt noen bilder og så legger du meg til på msn? vik.anders@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Om du trykker på linken i signaturen min så komer du til min bil. Der ser du at den er senka 40/30 og det er akuratt passe. Og du som bor på bømlo bør iallefall vurdere kor mye du kan senke. Bilen din så pen ut. Gjør som du selv vil med den og kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Det såg jo slett ikkje galt ut! Nei, da skal du faen meg ha rett i ! Veiene her e heilt grusomme, men nå bur nå eg på Moster og der e da kje SÅ gale som ellers på øynå utøve mot bremnes/langevåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hehe, eg har budd på Langevåg sjøl, så vet godt kas veiar det e der. Dåkke nord på øynå e skjemt bort. Selvfølgelig hadde det jo vært stligt om eg kunne ha senka bilen myyyye mer, men har prøvd å tenke litt fornuftig og, og da syns eg at slik eg har det nå var en flott mellomting. Det går heller ann å bygge fronten litt mer ned med ei lita lippe eller noe, for slik dte ser ut i hjulbuene e eg egentlig fornøyd med. Så det finnes masse muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja, vertfall veiane ut til langevåg gjennom åreiddalen er DRØYE. Var å jobba på Finnås i dag og det minna meg om kor grusomt det er Så me på moster har det faktisk ikkje SÅ gale. Vertfall med tanke på at me berre kjører te stord om me må ha nåke utenom matvarer, som er den einaste tingen me faktisk enno kan skaffe på Moster xD Om du sko senka bilen meir ville eg vertfall hatt større felgar og mindre profil, men da e vel unødvendig å sei vil eg tru Ja, vil tru ei lita leppa hadde sett bra ut faktisk, har sett nåken e34'arar med små lepper heilt nede og det er jo ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå