Reset Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Hei, har handlet meg startec lykter til min e30. Er de lyktene godkjente? Finnes Tüv papirer eller noe i den dur til di lyktene?
635csi Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Startec er Tüv-godkjent ja. Set det følger med papirer på noen av de lyktene som selges på ebay. Dersom du kommer over papirer her i Norge kan jeg være interessert i en kopi i såfall. Gratulerer med flotte lykter forresten
Reset Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Takker Jeg fikk de utrolig billig, så jeg slo til Er på jakt etter sånne papirer ja:) Må si fra du også, om du kommer over noen
635csi Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Har ikke tenkt så mye over dette med godkjenningspapirer ennå siden det er broren min som har sånne lykter. Men skal si fra om det dukker opp noen Tüv-papirer ja Har forøvrig MHW-lykter på touringen som jeg også kunne tenkt meg papirer på.
E30TurboTouring Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Er vel ikke nødvendig med papirer så lenge lyktene er E merket?
635csi Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Er vel ikke nødvendig med papirer så lenge lyktene er E merket? Stemmer vel det, men kjekt å fleske papirer opp i trynet på politiet når de står der og påstår at du kjører med ulovlige lykter, hehe De har jo ikke alltid like bra greie på hva som er lov og ikke kan man si.
316 Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Jeg har TUV-papirer til Startec. Kontakt meg hvis dere vil ha kopi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå