Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har handla fra de jeg også. 2x6000k og 8000 i spredere.

Men har lagt merke til at de bruker et par sekund for å "lade" seg opp(lyset altså), samme hos dere også eller?

Stemmer det, langlysa mine lyser ikke for fullt för etter noen få sekunder :P

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men har lagt merke til at de bruker et par sekund for å "lade" seg opp(lyset altså), samme hos dere også eller?

ja, er vel vanlig det :) tar litt tid før gassen blir varm..

Skrevet

Stemmer det, langlysa mine lyser ikke for fullt för etter noen få sekunder :P

ja, er vel vanlig det :) tar litt tid før gassen blir varm..

åja, det var det jeg tenkte meg. Bare litt uvant i forhold til halogen :P

Skrevet
Av de 1400kr, hvor mye betalte du i frakt ca ? Skal egentlig bare bestille noen ballaster, men må vite sånn ca hvor mange jeg må kjøpe for at det skal lønne seg.

I underkant av 500 kr var frakta på..

En kompis av meg bestilte seg bare ett sett, og totalprisen der kom på ca 450-500 kr, hvorav frakta var ca 150 om jeg husker riktig..

Skrevet

4300 k er det som skal gi best lys å se i.

Har bestil to stk. pærer derfra selv og den ene varte bare 1 mnd. Må betale en del for returen for å evt. få ny, så det var ikke så gøy..

Var og obs på at soklene på D2S pærene er bittelitt for tjukke slik at de ikke kan monteres helt slik de skal i orginale lykter.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har bestilt to sett selv, og kameraten min monterte just 3 sett på sin e36.

Virker som helt kurant kvalitet dette?

I forhold til mye annet rart på markedet ihvertfall. :)

Skrevet
Har bestilt to sett selv, og kameraten min monterte just 3 sett på sin e36.

Virker som helt kurant kvalitet dette?

I forhold til mye annet rart på markedet ihvertfall. :)

har kjørt med xenon kitt fra dem i 3mnd nå. å veldig fornøyd ;) eneste er at en sjelden gang tenner ikke begge nærlysa f.eks. litt kjedelig. men det er forholdsvis normalt med ettermontert xenon.

Skrevet

noen som kan si meg hva slags pærer som sitter orginalt i fultlysa til bmw e30 ? og spredere:p

Skrevet
pita: for å bestille 55w er det bare å sende en mail til vvmecom@gmail.com og spør om pris.

eller msn:

For further communication, you may contact us at MSN: hidwholesale@hotmail.com

takk for svar :) men hadde allerede sendte mail, var betalinga jeg var usikker på.. men fant ut at det gikk ann å overføre penger via paypal under "send money" :wink:

Skrevet

Bmw_325i_ : Det skjer med meg også men i grøftelyset, vil si det er dårlig kontakt ;) ta og sjekk over så ordne det seg sikkert.

Marararius: Ta ut den pærene på hovedlyktene dine så ser du om det er h7 eller h1 på baksia av pæra liksom, mine var h7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...