jekketrall Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 har handla fra de jeg også. 2x6000k og 8000 i spredere. Men har lagt merke til at de bruker et par sekund for å "lade" seg opp(lyset altså), samme hos dere også eller? Stemmer det, langlysa mine lyser ikke for fullt för etter noen få sekunder
pita Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 har handla fra de jeg også. 2x6000k og 8000 i spredere. Men har lagt merke til at de bruker et par sekund for å "lade" seg opp(lyset altså), samme hos dere også eller? ja, er vel vanlig det tar litt tid før gassen blir varm..
HappyHenke Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Av de 1400kr, hvor mye betalte du i frakt ca ? Skal egentlig bare bestille noen ballaster, men må vite sånn ca hvor mange jeg må kjøpe for at det skal lønne seg.
sladjan Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 har handla fra de jeg også. 2x6000k og 8000 i spredere. Men har lagt merke til at de bruker et par sekund for å "lade" seg opp(lyset altså), samme hos dere også eller? Stemmer det, langlysa mine lyser ikke for fullt för etter noen få sekunder ja, er vel vanlig det tar litt tid før gassen blir varm.. åja, det var det jeg tenkte meg. Bare litt uvant i forhold til halogen
jekketrall Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Av de 1400kr, hvor mye betalte du i frakt ca ? Skal egentlig bare bestille noen ballaster, men må vite sånn ca hvor mange jeg må kjøpe for at det skal lønne seg. I underkant av 500 kr var frakta på.. En kompis av meg bestilte seg bare ett sett, og totalprisen der kom på ca 450-500 kr, hvorav frakta var ca 150 om jeg husker riktig..
Hansh Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 4300 k er det som skal gi best lys å se i. Har bestil to stk. pærer derfra selv og den ene varte bare 1 mnd. Må betale en del for returen for å evt. få ny, så det var ikke så gøy.. Var og obs på at soklene på D2S pærene er bittelitt for tjukke slik at de ikke kan monteres helt slik de skal i orginale lykter.
Luftwaffel Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Har bestilt to sett selv, og kameraten min monterte just 3 sett på sin e36. Virker som helt kurant kvalitet dette? I forhold til mye annet rart på markedet ihvertfall.
frodekrs Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 pita: for å bestille 55w er det bare å sende en mail til vvmecom@gmail.com og spør om pris. eller msn: For further communication, you may contact us at MSN: hidwholesale@hotmail.com
Bmw_325i_ Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Har bestilt to sett selv, og kameraten min monterte just 3 sett på sin e36.Virker som helt kurant kvalitet dette? I forhold til mye annet rart på markedet ihvertfall. har kjørt med xenon kitt fra dem i 3mnd nå. å veldig fornøyd eneste er at en sjelden gang tenner ikke begge nærlysa f.eks. litt kjedelig. men det er forholdsvis normalt med ettermontert xenon.
Gjest Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 noen som kan si meg hva slags pærer som sitter orginalt i fultlysa til bmw e30 ? og spredere:p
pita Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 pita: for å bestille 55w er det bare å sende en mail til vvmecom@gmail.com og spør om pris.eller msn: For further communication, you may contact us at MSN: hidwholesale@hotmail.com takk for svar men hadde allerede sendte mail, var betalinga jeg var usikker på.. men fant ut at det gikk ann å overføre penger via paypal under "send money"
marararius Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Der må jeg bestille ifra Takk for link. Noen som vet hvordan pærer det er i hovedlyktene på e36? Har lykter uten linser... Vet det er H1 i grøftelys..
sladjan Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Bmw_325i_ : Det skjer med meg også men i grøftelyset, vil si det er dårlig kontakt ta og sjekk over så ordne det seg sikkert. Marararius: Ta ut den pærene på hovedlyktene dine så ser du om det er h7 eller h1 på baksia av pæra liksom, mine var h7.
marararius Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ja da må jeg se, må bare få kommet meg opp til bilen, står ikke hjemme serru.. Da hadde det jo ikke vært noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå