nalegutt Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Hei folkens! er som sagt ute etter cabriolet no til sommeren,skal på biltur;) Har kjikket på nettet en liten stund å kom over denne her: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 805212.jpg MEN den er gått langt å har ikkje cervishefte på mottoren, hva kan denne vere verdt? usikkert på hvor langt motoren har gått med pustehjelp også, å hjernen var bare chippet mente han,så vist jeg fjerna turbo-oppsettet så skulle den gå like fint påsto han! eg har hatt samme bil før, bare uten turbo-oppsettet! hva kan jeg eventuellt få for turbosettet vist jeg skrur det av å selger det utenom? venter spent på svar:) takker på fårhond:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Du vil ikke ha E30 da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Da hadde jeg heller kjøpt en av disse E46 cabene for 30 lapper mer! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16589978 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16644936 Mye nyere, penere, har gått mindre og holder seg bedre i pris. 165 lapper for en E36 er sykt... Her har du en mer fornuftig priset E36: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16653743 Riktig nok en 320, men vurderer du allikevel å selge turbosettet, så ville jeg heller hatt en motor som IKKE har vært kjørt med turbo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Til info. så ga jeg 125 lapper for en 96 325 cab med alt utstyr for 6 år siden. Riktig nok var førersetet revet opp og el cab funket ikke, men ellers var alt i orden. Utvendig strøken og 100% rustfri, og kun kjørt 120 000 km (sjekket dette med avleser hos BMW forhandler) Så og gi såpass mye for en "ihjælskrudd" bil hadde jeg ikke gjort. Gjør heller som Gunnar hentyder over. Personlig så synes jeg e36 er en kjedelig bil, og mange hakk styggere enn en e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 eg betaler alldrig 165000 kr for den nei. men tenkte å bare legge inn et bod på fereksempel 130 000. har hatt e36 328i cab selv før, å er en artig bil, men eg har ikkje råd til bil til 200 000kr dessverre! er jo hardtopp med, men merker man noe spess på motoren vist man fjerner turbokittet? takker for hjelp folkens!!!!! e30 hadde kansje vore skoy det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 En "vanlig" E36 328i coupe koster 110-130tusen etter hvordan stand den er i, og en cab koster normalt litt mer. Det er tross alt turbo på den, så det kan jo øke prisen litt, men km-stand er igjen noe høy. Dette trekker igjen prisen ned en del... Usikker fortid osv gjør at jeg hvertfall mener denne er overpriset. Får du ned prisen 30tusen, og du tar sjansen på å kjøre en ikke-godkjent bil er det kanskje ikke et sååå dumt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Hadde nok ikke betalt så mye for den bilen der nei! Får jo andre pene E36 til en billigere penge enn det der Og en 320 holder i massevis da man skal cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Vær obs på at E36 er i stupeland når det kommer til pris! Er noen idioter som kjøper høyt prisete biler som klarer å presse prisene oppe, men ser at prisene på E36 har sunket utrolig mye bare de siste 6 mnd. Jeg har aldri i verden betalt over 120 000kr for en 328 cab e36, for som man ser over så begynner E46 å krype nærmere og nærmere i pris. Jeg kjøpte en 325 cab med alt av utstyr for 105 000,- for 2 år siden og den hadde lavere km stand, men ikke hardtop. Turboopsettet trekker i mine øyne prisen ned da originalbiler er verdt mer i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det der er min gamle 328 cab. Syns den ikke ser like fresh ut idag nei. Jeg solgte den for en 4 år siden. Jeg påkosta den rundt 50-80k under den perioden jeg hadde den. Turbokittet er montert etter mitt eierskap.. Bilde fra sommer 2004 eller 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Oki:) kjekt å ha en plass og spørre;) Kan opplyse om att jeg fikk 170 lapper for min ifjor sommer,160000km,hardtopp,vindavviser og ant styste kjørecomputer! Eg ler selv av prisen idag:p Men hvor langt går desse mottorene? Hva symptomer bør jeg se etter? Tikking og oljlekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Oki:) kjekt å ha en plass og spørre;)Kan opplyse om att jeg fikk 170 lapper for min ifjor sommer,160000km,hardtopp,vindavviser og ant styste kjørecomputer! Eg ler selv av prisen idag:p Men hvor langt går desse mottorene? Hva symptomer bør jeg se etter? Tikking og oljlekk? Men du husker jo selv hva du betalte for den og Motorene her kan gå langt. Vil tippe ihvertfall 400 000km med vanlig vedlikehold og oljeskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 det husker jeg veldig godt, 143000 betalte eg. å var en hel haug med intriserte i min å det ble bare budrunde å det endte toppers for min del;) MEN tilbake til saken! ser det er Vader stoler og forran, det er jo også fint i mitt syn;) men motoren tar vel og skade av den helvetes turboen dem har montert på den:( kansje jeg skal vente å få tak i ein sjikeli pen 320/325? blir usikker av hele greia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Oki:) kjekt å ha en plass og spørre;)Kan opplyse om att jeg fikk 170 lapper for min ifjor sommer,160000km,hardtopp,vindavviser og ant styste kjørecomputer! Eg ler selv av prisen idag:p Men hvor langt går desse mottorene? Hva symptomer bør jeg se etter? Tikking og oljlekk? Hvor langt går disse motorene, hvor langt er et tau? Min E46 328i hadde gått ca. 180000km når jeg solgte den. Forsåvidt samme motoren med unntak av dobbel vanos og andre sylinderforinger. Men den hadde ikke engang antydning til oljesvetting og den brukte ikke noe olje mellom oljeskifta ca. 10000km. Ingen tikking eller annet tull med den, men selvsagt kommer dette an på bruk og behandling den har fått oppigjennom tida. I utgangspunktet en meget driftsikker motor. Er det tikking i en slik motor tyder det på at den har hatt lange intervall på oljeskift og/eller at oljenivået er lavt, viss dette er tilfelle styr unna for da er bilen blitt og/eller er dårlig vedlikeholdt/behandla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Oki! Tror jeg fortsetter letingen en stund til! Er ikkje sommer helt enda;) mr2en får bare gå avgårde, så får jeg frese til jobb på den gammle Honda MB5'en min til den rette dukker opp:) Tips mg om dere kommer over ein;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 M3-merke bakpå en 328? Javel. Jeg er enig i at den er for dyr, men ikke i at E46 er penere. E36 > E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå