Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Heisann Har nå vært innom Styling Tech`s lokaler på Levanger, forøvrig der jeg bor, og prøvd på et par felger.. Prøvd på ja Det er god service ISÅFALL Hva synes dere om disse 20" felgene? De finnes ikke i 19", og 18" synes jeg blir for lite Felgene som er på bildet er forøvrig 8,5" brede både frem og bak, men innkjøpet blir 8,5" frem og 9,5" bak Grunnen til at jeg vil ha akkurat disse, er fordi jeg er lei av bbs rh liknende felger og mange-eikede felger, og ønsker å gå for denne stilen denne gangen, ikke minst pga et godt pakketilbud som man finner på hovedsiden, denne pakken inneholder dekk, felg OG justerbart fra AP Her er bilder: (HUSK i forhold til inntrykk; usenket, skitten bil med 8,5" bak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Syns det blir unaturlig stort, men tøffe felger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Synes det ble tøft jeg. Kan minne litt om felgene til Breitbau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Se her ja Syns de ble tøffe på E46'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Takk Glennski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Takk Glennski Generelt sett har du en flott bil Vurderer en E46 neste gang jeg skal kjøpe bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 haha og jeg som syntes 19" så stort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Tenkte før jeg så bildene at det blir altfor stort, men det så faktisk veldig bra ut! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Takk Glennski Generelt sett har du en flott bil Vurderer en E46 neste gang jeg skal kjøpe bil M54B22 er ivertfall en gomotor, overrasker stadig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Tenkte før jeg så bildene at det blir altfor stort, men det så faktisk veldig bra ut!Go for it! JAH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Eg synes det såg sinnsykt bra ut Howrd. 20" er suverent på de bilene og felgene passet veldig godt til bilen. Bra valg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 M54B22 er ivertfall en gomotor, overrasker stadig Helt enig! Fin lyd òg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Eg synes det såg sinnsykt bra ut Howrd. 20" er suverent på de bilene og felgene passet veldig godt til bilen. Bra valg!!!! Ser ut som bimmers-folket er fornøyd Gratulerer med et flott valg av felger, Howrd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Synes det ble tøft jeg. Kan minne litt om felgene til Breitbau? Minner mye om disse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 synes 19 er maks jeg.. 20 ser unaturlig stort ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå