mehdios Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Gir opp leiting etter m3 speilet på e46 som er inne i bilen. ser gs har dette på denne linken: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /25425.gif nr 7 på bildet. Men 6000kr ca gir jeg ikke for ett speil=P så er det noen her som vet hvor jeg kan finne slikt brukt eller uorginalt? her er også ett vanlig bilde:) (ringa ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har du prøvd et svensk høggeri? Går adskillig flere M3 i Sverige enn her til lands. Kanskje de krasjer oftere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 schmiedmann har, 4700... http://www.schmiedmann.no/102/produkt/5 ... 92-261.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes ikke det speilet var noe mer spennende enn ett standardspeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Speilet er en fin detalj, men verdt så mye penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Prøv ebay, da mener jeg UK versjonen. Punden er billig som faen, og det er en haug av m3er som høgges, og alt av deler selges til rimelige priser. Frakten er heller ikke så ekstremt dyr. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 http://global.ebay.com/BMW_E46_E39_X5_M ... 03490/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg kjøpte et fra en z3m for noen år siden, ser ganske likt ut. Tror jeg betalte 500 for de på koed.. Her er de montert i min tidligere M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 takk for så mange svar men tja.. Noen som vet om ett svensk høggeri som driver med litt ekstra bmw? syntes fortsatt 4700 er litt mye for et speil altså=/ skal se om jeg finner noe på ebay jah.. men får opp så mye av de speilene på utsiden.. er ett hav av dem=P sjekka på koed. men dem hadde ikke. bare å spytte ut folkens hvis dere kommer over noen linker etc som kan være ett håp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 http://global.ebay.com/BMW_E46_E39_X5_M3_M5_Rear_View_Mirror_Original_/190293603490/item den var fin=D men vet noen om denne vil passe rett på den orginale regnsensoren osv osv som sitter i ruta ifra før? takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdios Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg kjøpte et fra en z3m for noen år siden, ser ganske likt ut.Tror jeg betalte 500 for de på koed.. Her er de montert i min tidligere M3 takk for bilder;) fikk ikke sett dem før nå=/ men er den helt lik den i m3 e46 eller er det bare jeg som syntes den er litt mer "avlang" enn "rund" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Tror de bare er vinkelen, og att de mangler den knuppen under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg kjøpte et fra en z3m for noen år siden, ser ganske likt ut.Tror jeg betalte 500 for de på koed.. Her er de montert i min tidligere M3 Helt ærlig, så ble det der veldig feil i mine øyne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Helt ærlig, så ble det der veldig feil i mine øyne.... I dine ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Flott cab forresten, regner ikke med det er en M3 ? Har lyst på M3 nåler i instrumentene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå