Chris_ Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Åja, takk Hvordan kom du frem til det? Så ut som en fin side Og forresten.. Grunnen til at jeg ble så mistenksom, var at det faktisk stod S4 på de andre jeg så på. Disse var dog nyere modeller.. edit: sorry for off-topic, ville bare klare opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 fortsatt til salgs:) dritt rå bil detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Muligens interessert i bytte med meg? Har en E36 Coupe 320i, gått 147000km, godkjent med den nye motoren, bilen har rulla 228000km, er nå på lakkering, se link for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirm Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 kjøpe han eg. 75000kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Har ikke vært logga inn her på noen mnd, derfor jeg ikke har svart . . beklager det Men jo, det er en original s4, men det er audi 100 karrosseri Derfor står det audi 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 er forresten bytta girkasse, så det er manuell å ikke automat som det står i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirm Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 går den for 90 tusen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 halv giver sensoren har gått og pasasjer ruta er knust. så denne går billig nå. pm MEG for info. kan også bytte den i en bmw eller noen hårete bmw e30 deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Åja, takk Hvordan kom du frem til det? Så ut som en fin side quote] Sikkert mekonomen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 kom frem til hva? at halv givern var gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Nei, men hvordan han fant infomasjonen om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 mekonomen jo:) dette er er orginalt s4 ikke ombygged Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Har ikke vært logga inn her på noen mnd, derfor jeg ikke har svart . . beklager det Men jo, det er en original s4, men det er audi 100 karrosseri Derfor står det audi 100 For å pirke, dette er en Audi S4 med karrosseri type C4. 100,S4 og S6 1991 - 1997 har dette C4 karrosseriet Denne S4'n blir også kalt for UrS4. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Det vet jeg he he . . Takk skal du ha, den er sånn ca solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 må gjerne komme med bytte forslag også GØLS ÆN GÆNGSTERS he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå