snowshit Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 har en 325i e36, og når den står å går på tomgang driver den å jager litt på turtallet, det er ikke mye, men man merker det og plager noe jævli noen som vet ka dette kan være?
montrealblue Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 kan vel være litt forskjellig. Lmm, o2 sensor, kamsensor... Kan prøve å koble ut diverse for å sjekke.
bimmer 3 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 kan vere sliten lamba, eller luft mengde måleren, kan vere møkkete plater, rens de forsiktig med en qtips:)
snowshit Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 takk takk vis noen vet om noe mer det kan være så fyr løs
råtastokk Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 annbefaller og skjekke vakum system på tomgangs regulatoren....sjå etter hull og sprekker i slangene det kan vere ein mulig årsak
vetu03 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Hadde akkurat samme symptomene selv, byttet lambda og alt ordnet seg!! Er det hele tiden? og merker du det mer når det er fuktig ute?
OLEZZ Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 finner som regel ut av det med en diagnose. Ellers kan det jo være falskluft et sted.
Simen! Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Første jeg tenkte var lambda, har hatt samma problem selv! Sjekk vertfal om den er orginal, de liker ikke uorg.
snowshit Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Nei er ikke hele tiden, av og til går den helt normalt. kan faktisk stemme at det e mer når det e våt og fuktig ute.
Marius2002 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 sjekk innsugsbelgen etter LMM, den har en tendens til å få sprekker Dette var problem med min gamle, skiftet denne (koster ca. 420,- hos bavaria) og problemet var borte og bilen var knallgod igjen.
BMWentusiasten Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 sjekk innsugsbelgen etter LMM, den har en tendens til å få sprekker Dette var problem med min gamle, skiftet denne (koster ca. 420,- hos bavaria) og problemet var borte og bilen var knallgod igjen. +1 Begynner å morkne litt med årenes løp...
tjernsmo Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 har en 325i e36, og når den står å går på tomgang driver den å jager litt på turtallet, det er ikke mye, men man merker det og plager noe jævli noen som vet ka dette kan være? kan være så enkelt som lite frostvæske på radiatoren. har hatt lignende på to biler;)
vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Nei er ikke hele tiden, av og til går den helt normalt. kan faktisk stemme at det e mer når det e våt og fuktig ute. Da ligner det veldig på sånn min var, jagde bare av og til, men gennerelt mye når det var fuktig ute.. Men som sagt kan være mye, men ville prøvd lambda!
Glennski Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Nei er ikke hele tiden, av og til går den helt normalt. kan faktisk stemme at det e mer når det e våt og fuktig ute. Da ligner det veldig på sånn min var, jagde bare av og til, men gennerelt mye når det var fuktig ute.. Men som sagt kan være mye, men ville prøvd lambda! Om den jager både ved kald og varm motor, så kan du utelukke lamdba, da denne kun fungerer ved varm motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå