Hansh Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 synd å si det, men Solheim kjører den bilen lovlig. Eneste engelske sportsbilen som er fritatt for engangsavgift.Se på Finn.no så søker dere opp den bilen... det svei at han kjørte lovlig! Han er så stygg. Lukter korrupsjon lang vei! - Noe vi i følge EU har for mye av i Norge..
conan Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Politikerne i dette landet her kommer aldri til og slutte og forundre meg. hehe, for noen idioter enkelte er. Her har minister som heter navarseter el hva faen det var som tydeligvis ikke liker biler, hun etterfulgte en som ikke engang hadde lappen ( dvs dreit i billister) Vi har en arbeidsminister (les NAV) som egentlig ikke vil at folk skal trenge trygd og hjelp i en kiip situasjon. Hva blir det neste? En kirkeminister som er satanist? El en utdanningsminister som er analfabet?? Nei, jeg har gitt opp hele smørja jeg azz. Og nå skal vi kanskje huse de værste terroristene fra Guantánamo bay, fordi presidenten i usa skal legge ned stedet?? Sett de inn i usa da for faen... kommer de hit håper jeg seriøst det kommer terror angrep til norge, nærmere bestemt stortinget. Sprenger hele kåken når det er møte/ stortings happenings der. da blir det øl og fritt medlemskap i alqaida på meg. Hiv oghoi nå er det god natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå