MonicaM3 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Siste par dagene har jeg merket dørene har låst seg når jeg har kjørt og jeg skal ut. Dette gjorde benzen jeg hadde når den gikk over til 2.gir. Har hatt bmwèn en stund nå og har ikke tenkt over dette før for 2-3 dager siden ca. Skal den gjøre det?? Eller er det no riv ruskende galt? Mener ganske sikkert at den ikke gjorde det før...
MonicaM3 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Rare greier... Noen formening om hva som er galt og evt hva som må byttes?
-Martin- Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Vil tro det er litt nedtur om dette skjer hvis du er ute av bilen mens den går..? Men det er vel ikke et ukjent fenomen med sentrallås som oppfører seg rart på E36...
MonicaM3 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Har alltid hatt en reserve nøkkel i jakka Den har ikke låst seg enda på tomgang
Rogeren Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 På e30'en min drev den med dette en stund, da var det sentrallås-releet/styreenheten som var defucked... Tok den ut, plukket den, loddet over alt, smalt det sammen igjen. Og siden har det virket.
viplash Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 jeg har opplevd det samme med min. eller det vil si, ikke når jeg har kjørt. Jeg var ute av bilen og trykket på knappen for og få opp bagasjen, så klikket det i dørene. Der stod bilen på tomgang, og var låst. Reserven lå hjemme. ble litt mas, men fikk tak i reserven og fikk låst opp. Den har ikke tullet noe etterpå, men lurer veldig på hva det var.
Glenno Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hadde problemer iforrige helg med at kun førerdøra virket (bruker alarm enheten). Vridde to knepp til høyre, så opp. Fungert greit etter dette sålangt. Hvor problemet ditt ligger vet jeg ikke men koster ikke noe prøve det samme . Edit: Om du har defa finnes guider på defa.com om automatisk låsing etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå