brumle Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Har vært hos BMW og vil bestille en M-front og bakfanger til min Z3. Problemet er at de har ingen bilder av hvordan den faktisk ser ut på bilen, bare en tegnet skisse. Er det noen her som kan poste en link hvor en kan se denne fangeren er montert på en Z3?
Marius2002 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 hmm kan lete litt på google, hvis ikke har jeg et bilde av M-frontfanger, den er ikke lik den du har der da. En annen M (?)
brumle Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har søkt litt rundt på nettet men finner ikke bilde av fangeren som BMW kan levere. Merkelig.
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 er den ikke lik z3 M coupe da ? http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
sveinis Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Ligner jo på Z3M coupe, men skjønner ikke helt de runde kurvelyktene på tegninga?? Kan ikke si jeg har sett helt runde kurvelykter på Z3 før? Hmm...
brumle Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Den ligner litt ja, men fangeren på tegningen virker mer "volumiøs" og har runde m-tech tåkelykter.
Joan E36 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Merkelig.. Har heller aldri sett m-fanger med runde lykter til z3 før. Men på en annen måte så virker det kjent også.. Men er enig, vanskelig å bedømme dette ut ifra disse tegningene. Lykke til!
Geir Anders Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 hmm kan lete litt på google, hvis ikke har jeg et bilde av M-frontfanger, den er ikke lik den du har der da. En annen M (?) Øverste er helt riktig, en M fanger, som ble levert med alle M coupe og roadster. Det finnes kun en type M fanger, så nederste bildet er ikke "en annen M", men standard fangeren, som 99% av alle IKKE M coupe/roadstere ble levert med. Så til spørsmålet, den mystiske fangeren med runde lykter.. Det er BMW's aerodynamic fanger til Z3, værre var det ikke. Den er et sjeldent syn bare. -edit- Må forresten bare legge til at bildet GiljeN henviser til ikke er av en M coupe heller.. men en 2.8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå