warem Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 sort eller crom grill, hva syns dere? skall jeg lakke den sort? en runde i paint.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 det syns æ å.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Rød , neida ville gått for blank jeg. Kan bli for mye med alt sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Chrom la din bmw få lov til å se ut som en bmw.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe.. e nu bmw om d e svart eller chrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 CHROME!!!! LETT! synes den var direkte stygg med svart! CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, og CHROME, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Dersom bilen ikke er svart, og derfor har nok av detaljer utenom, syns jeg det kan være kult med shadowline, og svarte nyrer.. Men på en svart bil, så mister den alle detaljene. spesielt også siden du har svarte "reflektorer" i blinkersene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Gå for crom da sort ser ut som du mangler hele grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Må ha chrome på svart bil. Ellers blir den helt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe.. e nu bmw om d e svart eller chrom.. Sa ikke noe på det jeg, sa la bmw'n din få se ut som en bmw sa jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Pleier ikke å engasjere meg sterkt i slike debatter, men du har en pen sort cabbe, grattis, å jeg syns personlig at sorte biler har godt av det brekket og den litt eksklusive looken chrome gir. Har selv to hvite hvor jeg syntes shadowline looken var penest og bygde om, men på min sort II 530 daT var jeg ikke i tvil. Sort ble for mye bad boy og ble seende litt harry ut. Gå for facelift chrome på denne perlen. Lykke til og kjør forsiktig! Forresten GiljeN Nice E34, men den er lysere i fronten enn cabben som jo også er E36, da den har andre lykter og blink( og pene felger) Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå