Gå til innhold

sort eller crom grill, hva syns dere?

warem
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CHROME!!!! LETT! synes den var direkte stygg med svart! CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, CHROME, og CHROME, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom bilen ikke er svart, og derfor har nok av detaljer utenom, syns jeg det kan være kult med shadowline, og svarte nyrer.. Men på en svart bil, så mister den alle detaljene. spesielt også siden du har svarte "reflektorer" i blinkersene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å engasjere meg sterkt i slike debatter, men du har en pen sort cabbe, grattis, å jeg syns personlig at sorte biler har godt av det brekket og den litt eksklusive looken chrome gir. Har selv to hvite hvor jeg syntes shadowline looken var penest og bygde om, men på min sort II 530 daT var jeg ikke i tvil. Sort ble for mye bad boy og ble seende litt harry ut. Gå for facelift chrome på denne perlen. Lykke til og kjør forsiktig! Forresten GiljeN Nice E34, men den er lysere i fronten enn cabben som jo også er E36, da den har andre lykter og blink( og pene felger)

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...