///Mysild Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 personlig er jeg ikke i tvil!! c: halvard hofsmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 .... har jo BMW levert flere modeller (shadowline) med matt svart grill. Svarte nyrer fra fabrikken tror jeg aldri du har fått, men mulig det er noe jeg absolutt ikke har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Bra valg i å beholde den blank. Skal du fortsatt ha skrifta i frontruta eller? teksten blir til purken sier at den må av... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 kan du ikke bare kjøpe sort for å prøve, for så å selge dem om det ikke blir bra? gjorde dette selv, så da ble det til at jeg beholdte den sorte. hehe ja d er en mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Dersom du kjører sorte lykter ville jeg hatt minst mulig chrome, men om du derimot kjører lyse lykter er vel chrome å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Svarte nyrer fra fabrikken tror jeg aldri du har fått, men mulig det er noe jeg absolutt ikke har fått med meg Trodde at E30 Shadowline kunne leveres med svart grilll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 grillen blir chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Både chrome og sort kan være fint på hver sin måte... Chrome er mer classy og sort er litt mer bad boy/gangsta Jeg skal ha sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Det ble penest med kromnyrer, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 klart chrome!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 ta høyre chrome og venstre svart. da blir alle fornøyd vettu. og klager noen da så bytter du bare side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 go ide.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Chrome. I allefall IKKE lakkere den sort...ta deg i såfall råd til å kjøpe en ny sort en! Lakker du den så flasser det av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Så lenge bilen har mørk farge. Av typen sort, blå, grønn eller lilla er det ikke tvil om at fargen skal være CHROME! Er bilen derimot av ett lysere "kaliber". Type hvit, sølv o.l kan det letter diskuteres om bilen kan sorte nyrer. Jeg har sorte nyrer på min Arktissilber E36 og synes det passer utmerket. Jeg synes de fleste biler trenger en brytningsfarge for å skape oppmerksomhet. Derfor vil chrome bryte med mørke farger slik som sort vil med lyse farger. Bra du beholdt chromen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Chrome. I allefall IKKE lakkere den sort...ta deg i såfall råd til å kjøpe en ny sort en! Lakker du den så flasser det av. okey? jeg har kjørt med lakkert grill i .5 år... ikke flasset enda iaf! men nå er jo denne profflakkert også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå