Gå til innhold

hvit røyk, gåen topp ? video ligger ved

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er på normal temp.... røyker slikt omtrent hele tiden, og her er det ikke kaldt eller noe.. hadde vel svevet rundt en 10 minutters tid der...

Skrevet

nei, egentlig ikke hadde den på eu kontroll, målte da 0,20 i avgasser, men radiator sprakk pga den ikke var festa, byttet denne og luftet, da kokte den, og det litt brun gugge oppi eksp. tanken etterpå, var ikke mye som var oppi, spylte radiator ren før jeg satte den inni...

Skrevet

den blir klam og våt, den spytter også ut hva enn det måtte være, det ene terassebordet som lå rett bak var fuktig og vått.. Hva er det da som må til for og få bekreftet om det er dette? og hvilken pris kan jeg forvente for og få dette fikset sånn ca ?

Skrevet

Ville tappet av oljen å sett om det er mye vann som kommer ut, hadde det samme på en E28 jeg hadde tidligere, bare mye mer røyk, den stoppet til slutt, når jeg tappet av oljen da, kom det flere liter vann først og så olje.

Dersom det ikke kommer vann ut kan du jo fylle oljen på igjen, dersom du ikke er keen på ett oljeskift.

Skrevet

tenkte litt over mulige andre årsaker, og bensinen er jo haugammel, sikkert en 4-5 måneder.. kan det ikke ha kommet endel kondens i den da ? den har stått i ro disse månedene

Skrevet

kan være det og :) i og me at du sikkert har vert å startet den et par ganger innimellom og ikke noe mer :) har ann brukt olja ? boble d i vanntanken ? lokta vanne rart ? hvit gugge i olje/vann lokk ?

Skrevet

den bruker ikke olje frem til nå nei, svetter bare litt.. har ikke luktet på vannet, men eksosen smakte ikke søtt, hadde noge gugga i eksp.tanken så litt hvitt ut =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...