///Mysild Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 får håpe på snille dommere og fint være i år da
Jay-O Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe. Du får høre om Tommy har tid til å ta en shine på bilen din ? da burde du ha en sjangs Petter BMWCCN Rogaland Kunne trengt råd og tips på vask, lakkerens og polering. Så i dag at jeg har rustflekker etter steinsprut på karosseriet... Trenger og tips på hva er bra for gloss shine... Kanskje lakk fargen min er for lys for å få den dype speil effekten...
_CoZm|C_ Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Skal prøve å komme jeg også.Satser på litt bedre vær dette året. hmm, lura litt på detta eg o. kjøra i lag? flere så kan slenga seg me elle?
pettmon Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Hadde jo vært fint om dere i nord fylke kunne ta turen . Jeg tror vi må lage til ett treff på haugalandet i sommer/ høsten Petter BMWCCN Rogaland
awt Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 flere så kan slenga seg me elle? Såklart. Bmw318is (Espen Tørresdal) er sikkert med også, samt en annen kamerat av meg. Hadde jo vært fint om dere i nord fylke kunne ta turen . Jeg tror vi må lage til ett treff på haugalandet i sommer/ høsten Petter BMWCCN Rogaland Kunne vært gøy det. Et treff på/tur til Kvitsøy kunne kanskje også vært en ide, den ligger jo midt i mellom.
_CoZm|C_ Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 så kjekt da.. flere kjensfolk jo;) Edit: Så va historien om han så hadde glemt at an må reisa te østlandet den helgå. jaja.. får håpa eg får me meg streetmeeten då
pettmon Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 så kjekt da.. flere kjensfolk jo;)Edit: Så va historien om han så hadde glemt at an må reisa te østlandet den helgå. jaja.. får håpa eg får me meg streetmeeten då Ja streetmeeten må du få med , bra værmelding på yr.no Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Da var det på tide å få denne frem i lyset . Her er det jo ingen påmelding men det kan jo være greit å sjekke interessen ! Petter BMWCCN Rogaland
Gislius Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Nå har jeg ikke lest igjennom ALLE postene her, så ikke skyt meg om noen har spurt før Er det noen her som vet om GS Sirevåg har mye felger på lager? Å er det mulighet for å prøve felgene på bilen? Er veldig usikker på hvilke felger jeg vil ha :/ så tenkte jeg det er like greit å prøve felger når jeg første har kjørt helt ut der!
pettmon Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Nå har jeg ikke lest igjennom ALLE postene her, så ikke skyt meg om noen har spurt før Er det noen her som vet om GS Sirevåg har mye felger på lager? Å er det mulighet for å prøve felgene på bilen? Er veldig usikker på hvilke felger jeg vil ha :/ så tenkte jeg det er like greit å prøve felger når jeg første har kjørt helt ut der! Jeg tror du bør ta kontakt med Ove på GS og høre med han om det går å prøve felger . Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Ett gogt tips : Tommy har solgt E30 M3en Dette burde gi muligheter til andre som stiller i eldre orginal / modifisert Petter BMWCCN Rogaland
BreitBau Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hva er garantien for at ikke ny eier kommer da? Vet hvertfall hvor jeg hadde vært 23. mai dersom jeg hadde kjøpt den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå