Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe.

Du får høre om Tommy har tid til å ta en shine på bilen din ? da burde du ha en sjangs :lol:

Petter

BMWCCN Rogaland

Kunne trengt råd og tips på vask, lakkerens og polering. Så i dag at jeg har rustflekker etter steinsprut på karosseriet... Trenger og tips på hva er bra for gloss shine... Kanskje lakk fargen min er for lys for å få den dype speil effekten...

Skrevet

Hadde jo vært fint om dere i nord fylke kunne ta turen . Jeg tror vi må lage til ett treff på haugalandet i sommer/ høsten :D

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet
flere så kan slenga seg me elle?

Såklart. :)

Bmw318is (Espen Tørresdal) er sikkert med også, samt en annen kamerat av meg.

Hadde jo vært fint om dere i nord fylke kunne ta turen . Jeg tror vi må lage til ett treff på haugalandet i sommer/ høsten :D

Petter

BMWCCN Rogaland

Kunne vært gøy det. :)

Et treff på/tur til Kvitsøy kunne kanskje også vært en ide, den ligger jo midt i mellom. :)

Skrevet

så kjekt da.. flere kjensfolk jo;)

Edit: Så va historien om han så hadde glemt at an må reisa te østlandet den helgå.

jaja.. får håpa eg får me meg streetmeeten då:)

Skrevet
så kjekt da.. flere kjensfolk jo;)

Edit: Så va historien om han så hadde glemt at an må reisa te østlandet den helgå.

jaja.. får håpa eg får me meg streetmeeten då:)

Ja streetmeeten må du få med , bra værmelding på yr.no

Petter

BMWCCN Rogaland

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var det på tide å få denne frem i lyset . Her er det jo ingen påmelding

men det kan jo være greit å sjekke interessen !

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Nå har jeg ikke lest igjennom ALLE postene her, så ikke skyt meg om noen har spurt før ;)

Er det noen her som vet om GS Sirevåg har mye felger på lager? Å er det mulighet for å prøve felgene på bilen?

Er veldig usikker på hvilke felger jeg vil ha :/ så tenkte jeg det er like greit å prøve felger når jeg første har kjørt helt ut der! :)

Skrevet
Nå har jeg ikke lest igjennom ALLE postene her, så ikke skyt meg om noen har spurt før ;)

Er det noen her som vet om GS Sirevåg har mye felger på lager? Å er det mulighet for å prøve felgene på bilen?

Er veldig usikker på hvilke felger jeg vil ha :/ så tenkte jeg det er like greit å prøve felger når jeg første har kjørt helt ut der! :)

Jeg tror du bør ta kontakt med Ove på GS og høre med han om det går å prøve felger .

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Ett gogt tips :

Tommy har solgt E30 M3en Dette burde gi muligheter til andre som stiller i eldre orginal / modifisert :roll:

Petter

BMWCCN Rogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...