pettmon Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 og det med at de innvitierer gatebil, kommer til å gjøre at MANGE andre bilmerker kommer til å komme... det er jeg sikker på... var jo endel som svinset rundt i fjor PETTER: vet du sånn ca når evalueringen begynner, for det å komme dit klokka 10-11, er nokså uaktuelt for meg føler jeg hehe... men skal prøve Ja det kommer masse rare folk for å se hva vi holder på med . Vi starter kl 1100. regner med vi begynner å dømme bilene ganske kjapt 11,30 . Er det mye folk er det en ide å passe på bilen .Kun ha den åpen for dommerene . Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Her kommer plakaten . Den er i pdf og det kan ikke jeg legge inn her . http://flipp.net/~morten/2009-05-23.pdf Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Noen som husker i hodet de forskjellige årstallene for de ulike klassene ? modelkoder! de to nyeste er nyere, de andre er eldre... e9x og e46 er i samme, så kommer e36 og e30 e21 i eldre... Noen som husker i hodet de forskjellige årstallene for de ulike klassene ? Bil før 1980 1980-1990 1990-2000 2000-nyere er det ikke sånn da? feil... slik er det på hovedtreffene, men her går det på modellkoder Skjønte det ikke var samme som på hovedtreffene når jeg så lista fra i fjor.. Vi lager klasser som følger : Nyere orginal E 46- E 9x ... E39-E60 Nyere modifisert Samme Eldre orginal . E 36 E30 E34 E28+++ Eldre modifisert samme Peoples choise Lengst farende Petter
Jay-O Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Må bare si det; er så mange som skriver det feil! Choice med "c", ikke "s"
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 haha... nå vurderer jeg å droppe det... "Dette er et treff for alle, bmw eller ikke" hva er da visten med å ha en bmw klubb? kan jo like godt melde seg inn i gatebil da... er det mer enn 3 andre typer biler som står der, skal jeg vurdere å "snu i døra"
Jay-O Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Vi får stille sterkt med våre biler, i den grad at de som kommer med andre biler føler seg utilpass! Og det er vel bare BMW'er som får stille i konkurransen? En ting jeg tenker er siden Gatebil kommer og skal profilere seg og GS, om det er fare for at de vil ha seieren?
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 ja, men jeg håper det blir "annet parkering" lenger borte... blir stusselig hvis annehver bil er civic på et bmw treff... ^^ hehe
pettmon Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Det som har vært tidligere , har vært at de som stiller ut biler står fora inngangen til O S . Tilskuere har parkert ved veien. Kom tidlig så liner vi opp alle som stiller til konkurranse som forklart . Petter
Tommy Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Husk at siste frist for påmelding til konkuransen er kl 11.30
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Husk at siste frist for påmelding til konkuransen er kl 11.30 skal nok klare å være der til 11 hehe... reanthe blir ikke med forresten, ho må visst jobbe så vi får ta jacuzzien en annen gang kanskje, men vil gjerne opp å se på elisen
Tommy Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Husk at siste frist for påmelding til konkuransen er kl 11.30 skal nok klare å være der til 11 hehe... reanthe blir ikke med forresten, ho må visst jobbe så vi får ta jacuzzien en annen gang kanskje, men vil gjerne opp å se på elisen Helt greit det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå