Søreng Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva med å møtes 09:20 på Shellen på Forus, så vi er klar til å kjøre 09:30!?
Jay-O Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hehe, jeg har kastet muttern sin MB ut i kulden for natta jeg og... Krysser fingrene for fint vær imorgen! Jada, 9:20 er greit det
Oderschvank Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 prøve å møda på shellen eg og, någen så vett kati pole åpne imårå? Sko vært innom før avreise
skrape Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 prøve å møda på shellen eg og, någen så vett kati pole åpne imårå?Sko vært innom før avreise Pole åpne klokkå 10.00
Søreng Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Fesent ^^ Stakk ut å vaska bilen eg nå, tenka naboene blir gla når eg drar i gang halv 8 på ein lørdagsmorning
Tommy Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 prøve å møda på shellen eg og, någen så vett kati pole åpne imårå?Sko vært innom før avreise Men det pol på bryne (torgsenteret) ellers så får du vel fatt i slike varer på annenvær gard utover jæren
skrape Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Da har jeg vært på første bmw treff. Imponert over oppmøte og mye bra folk! Mysild vant eldre modifisert, Tommy vant nyere modifisert og en jeg ikke vet hvem er, vant nyere original. Ingen stilte ut som eldre original.
Tommy Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Dagen blieste gutt, 1 plass eldre modifisert, og den som hadde reist lengst for å komme på treffet. Gratulerer Sondre
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Skjønner at standarden er blitt lavere med tiden Hvor mange poeng hadde vinnerne i de ulike klassene i år?
SSM Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer. Mest verdige vinner var Richard sin kompressor matede E39M5. Ellers så var det et knall treff sånn sett. Skikkeli flott vær, disket opp med bord, stoler og grillmat. Slik skal det være!
Superbeetle Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer hehe Din bil virker iallefall veldig pen, de gangene jeg har sett den på lagunen! Er det ikke en dommer her som kan gi litt begrunnelse for hva som skiller 1 og 2 plassen? Ellers, Gratulerer til Sondre med pokal
Tommy Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer.Mest verdige vinner var Richard sin kompressor matede E39M5. Ellers så var det et knall treff sånn sett. Skikkeli flott vær, disket opp med bord, stoler og grillmat. Slik skal det være! Slike kommentarer får vi vert år fra "dårlige tapere" Dette er en konkuranse som går på at bilen skal være hel og ren. Det er mangen som blir skuffet når de ikke vinner, "fordi jeg hadde jo finere felger, og tøffere styling en han som vant" Hadde dere lest reglene for konkuransen, så hadde dere forstått hva det går i. Din bil larsen, bar preg av å være generelt skitten, invendig å du tapte også 20 poeng, på ikke å ha BMWCCN skiltplate eller klistremerke (jeg gikk 2 runder rundt bilen din å kikket etter dette) å det var nok dette som kostet deg seieren. Neste gang bør du vaske mere nøye innvendig. Du fikk bl.a full score på motorrommet. Mysild som vant din klasse, har vert med tidligere, å viste nok litt mere om hvordan dette fungerer, å har tatt dette til etter retning. Håper for all del at dette ikke gjør noen til uvenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå