Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite bilde av det jeg synes var den fineste bilen på treffet, men jeg vet jo ikke om dømming og slikt :D Må bare beklage at bildene ikke ble helt bra, er ikke alle ting som er like bra å kjøpe på ebay :lol:

3klvupa9fvlr7odaeyut.jpg

Et par bilder til

i9rb6noy2h4w5vrhoj8c.jpg

1j160dauv51tv5xyxxcm.jpg

un80522rix6cgsbb1tp1.jpg

ggzyzl0bh7hguxiak6j2.jpg

ah8sjhusmgvomckx8pxt.jpg

odgxqvm8w95kbn65eezw.jpg

kiss6mndh6bynkozlvcd.jpg

no916s158jcfj9f7w5eq.jpg

lc95sozati9fgit3x1jy.jpg

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ting som BMWCCN merker og servicehefte er jo enkle ting som "alle" bør ha.

Et lite spørsmål angående poeng for servicehefte. Må det være fullt frem til dags dato, eller er det egentlig nok at det foreligger selv om bilen har kjørt 100k km etter sist notering der?

Skrevet
Ting som BMWCCN merker og servicehefte er jo enkle ting som "alle" bør ha.

Et lite spørsmål angående poeng for servicehefte. Må det være fullt frem til dags dato, eller er det egentlig nok at det foreligger selv om bilen har kjørt 100k km etter sist notering der?

Servicehefte skal være i bilen ,vi sjekker ikke om det er stemplet . Dette gir 5 poeng . Vognkort gir og 5 poeng og det samme gjør instruksjonsbok

Petter

Skrevet
Skjønner at standarden er blitt lavere med tiden :P

Hvor mange poeng hadde vinnerne i de ulike klassene i år?

haha ^^ nå som ikke GTen er der vettu! ;-)

Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer.

Slike kommentarer får vi vert år fra "dårlige tapere" Dette er en konkuranse som går på at bilen skal være hel og ren. Det er mangen som blir skuffet når de ikke vinner, "fordi jeg hadde jo finere felger, og tøffere styling en han som vant" Hadde dere lest reglene for konkuransen, så hadde dere forstått hva det går i. Din bil larsen, bar preg av å være generelt skitten, invendig å du tapte også 20 poeng, på ikke å ha BMWCCN skiltplate eller klistremerke (jeg gikk 2 runder rundt bilen din å kikket etter dette) å det var nok dette som kostet deg seieren. Neste gang bør du vaske mere nøye innvendig. Du fikk bl.a full score på motorrommet. Mysild som vant din klasse, har vert med tidligere, å viste nok litt mere om hvordan dette fungerer, å har tatt dette til etter retning.

Håper for all del at dette ikke gjør noen til uvenner.

haha!

så om det hadde vært en m3, da hadde det gått greit?? og de vaskeripene i din bil var jo dypere en samtlige daler jeg så på kjøreturen hjem!! så rull inn den røde løperen for deg selv ;-)

uansett om jeg går sammen med dommerne elelr ikke, er de såpass proffesjonelle at de vet hva de gjør... blir for dumt! men du kunne stilt deg i eldre orginal, da hadde du jo fått premie uansett... :lol:

og siden du også er så godt inne på å rakke ned; har bilen din vært grønn før? syntes å se det diverse plasser under den blå lakken...

dessuten! endrebjanes skulle ikke være med en gang, men han ble oppmeldt i siste sekund og om jeg ikke husker feil så fikk han rundt 225 poeng og hadde han tørket motorrommet etc og fikset litt bak i bilen og i tillegg til at han heller ikke hadde ccn merket, så det var likefør han slo oss begge, og åssen hadde det vært å blitt slått av en 318is da? off...

Skrevet

Da kommer alle deltakere :

Nyere Orginal:

Hallvard Eidem E60 265 poeng

Nyere Modifisert :

Tommy Lund 118d 278 poeng

Andreas Søreng E46 274 poeng

Petter Monsvik E60 274 poeng

Stig Johansson E46 265 poeng

Jan Honen? E90 247 Poeng

Richard Dybdahl E39 241 Poeng

Magne Mikkelsen Mini 235 Poeng

Jon Ivar Nårstad E46 225 Poeng

Eldre Modifisert :

Sondre Bakken Olsen E36 256 Poeng

Bjørn Werner Larsen E30 231 Poeng

Jon Ivar Nårstad E38 228 Poeng

Endre Bjånes E36 224 Poeng

Steven Langåker E30 175 Poeng

Eldre orginal :

Ingen Deltakere

Mest Langveisfarende :

Sondre BakkenOlsen 205 km

Peoles Choise :

Richard Dybdahl E39 M5 16 stemmer

Rally 211 15 stemmer

Bjørn W. Larsen E30 M3 10 stemmer

Jon I. Nårstad E46 9 stemmer

Petter M

92 318 IS

04 520 I

Petter

Skrevet

Jaja, var nesten.. Får legge inn litt ekstra neste år, så får vi som vi klarer å vippe Tommy ned fra toppen av stigen :D

Førøvrig bra treff og bra oppmøte!

Skrevet

Er også fornøyd med treffet. :)

Hjalp nok endel på at været var en god del bedre i år enn i fjor.

Skrevet
Noen som tok Bilder ??

Petter

Mine og Connie sine ligger på facebook. (du må bare registrere deg der Petter :wink: )

Noen mulighet for en link til disse? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...