Øyvind L. Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Noen som tok Bilder ??Petter Mine og Connie sine ligger på facebook. (du må bare registrere deg der Petter ) Noen mulighet for en link til disse? http://www.facebook.com/home.php#/album ... 766&ref=mf Også denne forbanna sære boka alle bruker!!!
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 hmm Er det ikke en regel, som sier at dersom bilen har vært registrert i ett annet eøs land, så skal den godkjennes også i Norge? Det er jo slik de får inn alle supraer, o.l. på skilt? De kjøper engelske biler?w
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Jada.. Nå undergraver du både dommeren, treffet og du prøver også å drite ut vinneren fordi han kjenner til dommerene fra før.. Er det sånn du tror det er tror jeg jammen meg du bare kan bli hjemme fra treffene fremover.. du kan isåfall forvente å bli slått på hvert eneste treff om du tror sånn partiskhet er tilfelle. Det vil alltid være en som kjenner dommeren bedre enn deg.. Og unnskyld oss for å snakke med andre bmw-interesserte.. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Den kommentaren er så "low" at jeg tror jeg hadde kvidd meg for å reise på treff og se folk i øynene når jeg vet de fleste har lest denne kommentaren.. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer. Hvis du ikke har noe annet enn dritt å slenge, så tror jeg likegodt du kan stelle bilen fremst i køen for studering om du kommer på noen treff.. Den bilen din kommer til å bli overgått NØYE av samtlige som har lest denne tråden, og du kan egentlig bare sitte ved siden av og notere alle feil forbipasserende kommer opp med. Dessuten var ikke dette ett treff der de rangerer etter "spesielle" biler, så du stiller ikke med noe plusspoeng sånn sett.. Noterer meg også at det ser ut til at dommerne fint kan svare for seg, og at du har fått svar på klagen din.. Den eneste som står igjen her med tapt ansikt er egentlig du.. Ikke dommerene, ikke seriøsiteten til treffet, og absolutt ikke vinneren.. dessuten så vant jeg med 25 poeng hehe... han bør ha klister og litt mindre støv nestegang
JAL_535i Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 hmm Er det ikke en regel, som sier at dersom bilen har vært registrert i ett annet eøs land, så skal den godkjennes også i Norge? Det er jo slik de får inn alle supraer, o.l. på skilt? De kjøper engelske biler?w Er tettet det smutthullet der =)
Arotished Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Snart er det vel ikke lovt til å bytte NOEN ting på en bil
SSM Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Slike kommentarer får vi vert år fra "dårlige tapere" Dette er en konkuranse som går på at bilen skal være hel og ren. Det er mangen som blir skuffet når de ikke vinner, "fordi jeg hadde jo finere felger, og tøffere styling en han som vant" Hadde dere lest reglene for konkuransen, så hadde dere forstått hva det går i. Din bil larsen, bar preg av å være generelt skitten, invendig å du tapte også 20 poeng, på ikke å ha BMWCCN skiltplate eller klistremerke (jeg gikk 2 runder rundt bilen din å kikket etter dette) å det var nok dette som kostet deg seieren. Neste gang bør du vaske mere nøye innvendig. Du fikk bl.a full score på motorrommet. Mysild som vant din klasse, har vert med tidligere, å viste nok litt mere om hvordan dette fungerer, å har tatt dette til etter retning. Håper for all del at dette ikke gjør noen til uvenner. Ja det regner jeg med! Jeg har aldrig vert med på concourse før, og trodde ikke dere gikk SÅ hardt til verks. Jeg skulle støvsuge bilen min der jeg vasket den, men det var ingen støvsuger å finne noen plass, så jeg fikk bare dunket av mattene og tørket litt med MF inne i bilen. At man skulle få 20 poeng på BMWCCN merke streifet meg ikke engang, men jeg har lite lyst å henge det mindre pene merket i en av rutene mine. Så kanskje jeg får trykkt opp noen "vanlige" som står BMW car club Norway på. Det var og greit å få påpekt hva som ikke var ok og hva som trekker ned. Den lakkjobben som er gjort på min bil er elendig og det viser at den har vert grønn noen plasser ja, det irriterer meg sykt. Verste er at det er under 100microner med lakk på stort sett hele bilen. Angående de "vaske" stripene Sondre snakker om, så sitter de under klarlakken. Jeg har jobbet sinnsykt mye for å prøve å korrigere men til ingen nytte. Fikk dette virkeli frem når panseret sto mot solen i går. Er bare et par måneder siden jeg gikk over med Menzerna nano polish på blå Sonüs pad. Brukte rundt 12 timer på det. Ellers så såg bilen til Sondre veldig bra ut, bare i med en S50B32 og Vader interiør i skinn så blir den bilen der knall! Så skal jeg ta å se litt nermere på mitt eget interiør og få bort litt grønn farge, sette på noen klistermerker og kanskje tømme hanskerommet for ting til neste gang Jeg sier og igjen, jeg har vert på en del treff nå etter hvert men aldrig BMW treff. Og det er noe jeg hvertfall kommer til å gjøre igjen. At det ble så bra oppmøte på den lille plassen der er knall! Masse snadder og bra lagd til!
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Jeg har aldrig vert med på concourse før, og trodde ikke dere gikk SÅ hardt til verks. Jeg skulle støvsuge bilen min der jeg vasket den, men det var ingen støvsuger å finne noen plass, så jeg fikk bare dunket av mattene og tørket litt med MF inne i bilen. så du blir sur fordi jeg vinner på noe der du ikke vet hva du går til?? at du ikke fikk støvsugd bilen før du kom på treffet kostet deg nok seieren, så derfor ville jeg heller tatt et lyn kurs i å oppføre seg, enn å kritisere andre som har gjort en bedre jobb enn deg! makan!
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 litt bilder... har ikek redigert noen, da jeg ikke har noen god skjerm å redigere på hjemme hos min mor... så litt off topic bilder! sånn vil jeg også ha det hjemme!
Simen! Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Vakre bilder men synes det mangler en M-bil på de 2 nederste bildene
///Mysild Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Vakre bilder men synes det mangler en M-bil på de 2 nederste bildene hehe... vakre ja ^^ det er fordi motivene (vel på alle uten om 1 etter min smak da) er så fine hehe m-bil ja... skal love deg, "lise" var fin hun også! satt en veps på den når vi kom til Tommy... den trodde nok bilen var en blomst hehe
Søreng Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Mange flotte bilder der Sondre, og noen mindre flotte Jeg SKAL få tak i sånn klistermerke som M3'n hadde! Et av de bedre! Ellers synes jeg kanskje det ser ut som jeg burde senke litt mer framme ut i fra bildet du tok her.... Hmm....
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Ja det regner jeg med! Jeg har aldrig vert med på concourse før, og trodde ikke dere gikk SÅ hardt til verks. Jeg skulle støvsuge bilen min der jeg vasket den, men det var ingen støvsuger å finne noen plass, så jeg fikk bare dunket av mattene og tørket litt med MF inne i bilen. At man skulle få 20 poeng på BMWCCN merke streifet meg ikke engang, men jeg har lite lyst å henge det mindre pene merket i en av rutene mine. Så kanskje jeg får trykkt opp noen "vanlige" som står BMW car club Norway på. Det var og greit å få påpekt hva som ikke var ok og hva som trekker ned. Den lakkjobben som er gjort på min bil er elendig og det viser at den har vert grønn noen plasser ja, det irriterer meg sykt. Verste er at det er under 100microner med lakk på stort sett hele bilen. Angående de "vaske" stripene Sondre snakker om, så sitter de under klarlakken. Jeg har jobbet sinnsykt mye for å prøve å korrigere men til ingen nytte. Fikk dette virkeli frem når panseret sto mot solen i går. Er bare et par måneder siden jeg gikk over med Menzerna nano polish på blå Sonüs pad. Brukte rundt 12 timer på det. Ellers så såg bilen til Sondre veldig bra ut, bare i med en S50B32 og Vader interiør i skinn så blir den bilen der knall! Så skal jeg ta å se litt nermere på mitt eget interiør og få bort litt grønn farge, sette på noen klistermerker og kanskje tømme hanskerommet for ting til neste gang Jeg sier og igjen, jeg har vert på en del treff nå etter hvert men aldrig BMW treff. Og det er noe jeg hvertfall kommer til å gjøre igjen. At det ble så bra oppmøte på den lille plassen der er knall! Masse snadder og bra lagd til! Der steg du igjen i mine øyne hvertfall.. Velkommen tilbake Vet ikke hvilken sint kar som tok over nicket ditt i går, men var ikke slik jeg trodde du var
Geir Anders Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Slike kommentarer får vi vert år fra "dårlige tapere" Dette er en konkuranse som går på at bilen skal være hel og ren. Det er mangen som blir skuffet når de ikke vinner, "fordi jeg hadde jo finere felger, og tøffere styling en han som vant" Hadde dere lest reglene for konkuransen, så hadde dere forstått hva det går i. Din bil larsen, bar preg av å være generelt skitten, invendig å du tapte også 20 poeng, på ikke å ha BMWCCN skiltplate eller klistremerke (jeg gikk 2 runder rundt bilen din å kikket etter dette) å det var nok dette som kostet deg seieren. Neste gang bør du vaske mere nøye innvendig. Du fikk bl.a full score på motorrommet. Mysild som vant din klasse, har vert med tidligere, å viste nok litt mere om hvordan dette fungerer, å har tatt dette til etter retning. Håper for all del at dette ikke gjør noen til uvenner. Ja det regner jeg med! Jeg har aldrig vert med på concourse før, og trodde ikke dere gikk SÅ hardt til verks. Jeg skulle støvsuge bilen min der jeg vasket den, men det var ingen støvsuger å finne noen plass, så jeg fikk bare dunket av mattene og tørket litt med MF inne i bilen. At man skulle få 20 poeng på BMWCCN merke streifet meg ikke engang, men jeg har lite lyst å henge det mindre pene merket i en av rutene mine. Så kanskje jeg får trykkt opp noen "vanlige" som står BMW car club Norway på. Det var og greit å få påpekt hva som ikke var ok og hva som trekker ned. Den lakkjobben som er gjort på min bil er elendig og det viser at den har vert grønn noen plasser ja, det irriterer meg sykt. Verste er at det er under 100microner med lakk på stort sett hele bilen. Angående de "vaske" stripene Sondre snakker om, så sitter de under klarlakken. Jeg har jobbet sinnsykt mye for å prøve å korrigere men til ingen nytte. Fikk dette virkeli frem når panseret sto mot solen i går. Er bare et par måneder siden jeg gikk over med Menzerna nano polish på blå Sonüs pad. Brukte rundt 12 timer på det. Ellers så såg bilen til Sondre veldig bra ut, bare i med en S50B32 og Vader interiør i skinn så blir den bilen der knall! Så skal jeg ta å se litt nermere på mitt eget interiør og få bort litt grønn farge, sette på noen klistermerker og kanskje tømme hanskerommet for ting til neste gang Jeg sier og igjen, jeg har vert på en del treff nå etter hvert men aldrig BMW treff. Og det er noe jeg hvertfall kommer til å gjøre igjen. At det ble så bra oppmøte på den lille plassen der er knall! Masse snadder og bra lagd til! Jeg er heller ikke fan av CCN klistremerke®, og har derfor ingen på min bil. Men i en konkurranse som dette er det ikke værre enn å klistre det på for anledningen og ta det vekk igjen dagen etterpå. Hvis det utgjorde forskjellen mellom gull og sølv er det ikke et spørsmål om hva du gjør neste gang hvertfall.. Lese reglene før man blir med i en konkurranse er et must Tror kanskje jeg kunne stilt sterkt i en konkurranse som dette (er kjent for å være petimeter i vestfold avdelingen ), men syns det virker utrolig over-petimetrisk alt sammen.. hvor nøye er dommerene egentlig, mtp steinsprut, vaskestriper osv...
Tommy Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Slike kommentarer får vi vert år fra "dårlige tapere" Dette er en konkuranse som går på at bilen skal være hel og ren. Det er mangen som blir skuffet når de ikke vinner, "fordi jeg hadde jo finere felger, og tøffere styling en han som vant" Hadde dere lest reglene for konkuransen, så hadde dere forstått hva det går i. Din bil larsen, bar preg av å være generelt skitten, invendig å du tapte også 20 poeng, på ikke å ha BMWCCN skiltplate eller klistremerke (jeg gikk 2 runder rundt bilen din å kikket etter dette) å det var nok dette som kostet deg seieren. Neste gang bør du vaske mere nøye innvendig. Du fikk bl.a full score på motorrommet. Mysild som vant din klasse, har vert med tidligere, å viste nok litt mere om hvordan dette fungerer, å har tatt dette til etter retning. Håper for all del at dette ikke gjør noen til uvenner. Ja det regner jeg med! Jeg har aldrig vert med på concourse før, og trodde ikke dere gikk SÅ hardt til verks. Jeg skulle støvsuge bilen min der jeg vasket den, men det var ingen støvsuger å finne noen plass, så jeg fikk bare dunket av mattene og tørket litt med MF inne i bilen. At man skulle få 20 poeng på BMWCCN merke streifet meg ikke engang, men jeg har lite lyst å henge det mindre pene merket i en av rutene mine. Så kanskje jeg får trykkt opp noen "vanlige" som står BMW car club Norway på. Det var og greit å få påpekt hva som ikke var ok og hva som trekker ned. Den lakkjobben som er gjort på min bil er elendig og det viser at den har vert grønn noen plasser ja, det irriterer meg sykt. Verste er at det er under 100microner med lakk på stort sett hele bilen. Angående de "vaske" stripene Sondre snakker om, så sitter de under klarlakken. Jeg har jobbet sinnsykt mye for å prøve å korrigere men til ingen nytte. Fikk dette virkeli frem når panseret sto mot solen i går. Er bare et par måneder siden jeg gikk over med Menzerna nano polish på blå Sonüs pad. Brukte rundt 12 timer på det. Ellers så såg bilen til Sondre veldig bra ut, bare i med en S50B32 og Vader interiør i skinn så blir den bilen der knall! Så skal jeg ta å se litt nermere på mitt eget interiør og få bort litt grønn farge, sette på noen klistermerker og kanskje tømme hanskerommet for ting til neste gang Jeg sier og igjen, jeg har vert på en del treff nå etter hvert men aldrig BMW treff. Og det er noe jeg hvertfall kommer til å gjøre igjen. At det ble så bra oppmøte på den lille plassen der er knall! Masse snadder og bra lagd til! Godt å høre at dette "gikk over" du er ikke den første som reagerer slik, å kommer heller ikke til å bli den siste. Håper både du, og flere stiller igjen til neste år, å da må du ikke være redd for å spørre på forhånd om tips og råd. Det har blitt et meget høyt nivå på denne konkuransen med årene, og marginene er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå