Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har lyst på sånne klistermerker jeg også!

Nå har jeg vasket og pusset oppi reservehjulsrommet. Gjør meg klar til concourse 2010 :D

høres bra ut ;-) hehe...

hiv på noen orginale lykter og felger, og still opp i orginal da ^^ hehe...

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå har jeg vasket og pusset oppi reservehjulsrommet. Gjør meg klar til concourse 2010 :D

høres bra ut ;-) hehe...

Nå har jeg jo bestilt lykter :wink: Er mye som må gjøres med bilen. Må få dørene, panser og grillramme lakket, samt nye orginale m3 sideskjørter osv. Blir nok nye felger til våren!

Ordnet deg pokal hylle nå? :)

Skrevet

høres bra ut ;-) hehe...

Nå har jeg jo bestilt lykter :wink: Er mye som må gjøres med bilen. Må få dørene, panser og grillramme lakket, samt nye orginale m3 sideskjørter osv. Blir nok nye felger til våren!

Ordnet deg pokal hylle nå? :)

blir nok bra, du har en generelt fin bil... bare å luke vekk småplukket, så blir den bra vettu :-) hehe...

nei, ikke enda, den står på ovnen mitt i stua... haha...

har ikke hjerte til å sette den i garasjen... kommer nok til å forsvinne da... folk tar alt!

Skrevet
bare vent til neste år mysild,da skal du få hard konkuranse :P men gratulerer med seieren.

hehe... skal nok fikse mye på min også du ;-) hehe... åssen går det med din bil for tia?

Skrevet

joda den har komt ned fra bukken nå finnes ikke så mye som en rust flekk lenger.har bytta alle foringer i bakstillinga fått større diff osv.skal inn til hel lakkering nå snart i samme farge.181/9 :) så begynne motor bygg til vinteren, så ser fram til å få den ferdig.

Skrevet
får du tak i 2 til meg også da eller?

hadde vært "tjempe tjekt" ;-)

Må vel kunne ordnes.. Skal sende han en melding nuh! Så tar jeg de med neste gang jeg er nedover hvis jeg får tak i!

Skrevet
joda den har komt ned fra bukken nå finnes ikke så mye som en rust flekk lenger.har bytta alle foringer i bakstillinga fått større diff osv.skal inn til hel lakkering nå snart i samme farge.181/9 :) så begynne motor bygg til vinteren, så ser fram til å få den ferdig.

men det er jo bra! motor skal du ha oppi?

får du tak i 2 til meg også da eller?

hadde vært "tjempe tjekt" ;-)

Må vel kunne ordnes.. Skal sende han en melding nuh! Så tar jeg de med neste gang jeg er nedover hvis jeg får tak i!

konge! ;-)

Skrevet
Var det merket jeg tenkte på ja!

Er også medlem på DCN.. Har sett igjennom forumet i dag for å se om jeg fant en plass jeg kunne bestille merket.. Det fant jeg ikke, så må vel kanskje sende en medling til Truha da :)

Husker du hva du betalte for dette?

Bare prike litt i Truha så ordner det seg. Tror ikke det var store slanten, jeg kjøpte jo t-skjorter og klistermerker samtidig så husker ikke rett og slett.

Som jeg har prøvd å si lenge nå, jeg har vinylprinter/plotter/kutter, så jeg kan og lage klistermerker og vinyler til bil... Har tenkt å lage til min nå, må bare fikse litt på designet...

Skrevet

Sinnsykt mye fine biler på denne sammenkomsten. Jeg er nesten glad jeg ikke er dommer på noe sånt. Det var vanskelig å dømme ut fra bildene, men bilen til Mysild er jævlig flott :wink:

Skrevet
Sinnsykt mye fine biler på denne sammenkomsten. Jeg er nesten glad jeg ikke er dommer på noe sånt. Det var vanskelig å dømme ut fra bildene, men bilen til Mysild er jævlig flott :wink:

ja, var mange fine bilder der! dømminga er ikke å se etter hva som er riktig, det er vel heller å se etter feil ^^ hehe... men dårlig støvsuging pleier folk å ryke på... jeg også, men hadde jo gjort en bedre jobb inni bilen i år i forhold til i fjor (fikk 16 poeng mer) :-) og når jeg har et ødelagt dørtrekk, kan jeg ikke forvente å få full pott uansett... derfor var jeg overrasket over at jeg faktisk vant :-) men det gikk jo med 1 god time på å gnikke på lister og motorrom mens jeg ventet på dommerne :-P hehe

takk for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...