///Mysild Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 da har jeg ordnet fri den 23 kolonne fra krsand i 8-9 tia anyone? (er det ikke i 11 tia vi må være der?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum. ja, det kan være lurt, vaske ordentlig bak felgene og slikt hmmm... tenkte å innom bryne en tur på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum. ja, det kan være lurt, vaske ordentlig bak felgene og slikt hmmm... tenkte å innom bryne en tur på vei hjem Ja hvorfor ikke, så kan du ha med badebukse, så kan vi ta noen timer i jacuzzien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Spørs om det blir kolonne videre til Bryne etter Concure'n nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Spørs om det blir kolonne videre til Bryne etter Concure'n nå E bare plass til 6 stk i jacuzzien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 da har jeg ordnet fri den 23 kolonne fra krsand i 8-9 tia anyone? (er det ikke i 11 tia vi må være der?) Hadde planer om å dra bortover i år ja. Så jeg stiller i kolonnen jeg.. Henger meg på i Mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Hørtes fett ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum. ja, det kan være lurt, vaske ordentlig bak felgene og slikt hmmm... tenkte å innom bryne en tur på vei hjem Ja hvorfor ikke, så kan du ha med badebukse, så kan vi ta noen timer i jacuzzien tar med badetøy jeg... og da kan vel renathe få brukt den nye bikinien sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 da har jeg ordnet fri den 23 kolonne fra krsand i 8-9 tia anyone? (er det ikke i 11 tia vi må være der?) Hadde planer om å dra bortover i år ja. Så jeg stiller i kolonnen jeg.. Henger meg på i Mandal. den er grei... vi avtaler bare nærmere når tid vi møtes håper på fint vær i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Tommy . Kansje jaccussien må gå på høy gir og kun halvtimes skift pr mann Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Men hva er det som blir bedømmet? I og med at det ikke er vaskemulighet, så vil ikke bilene se helt 100% pga kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hmmm dette hørtes interresant ut.. Men er det noe premie for Eldre mest løen og hengslete? Isåfall vinner jeg glatt. =) Noen andre øst for Kr. Sand som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Men hva er det som blir bedømmet? I og med at det ikke er vaskemulighet, så vil ikke bilene se helt 100% pga kjøring... Du får jo tid til siste støvtørking før dømming + vaskemulighet på Esso på Ogna . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Hmmm dette hørtes interresant ut..Men er det noe premie for Eldre mest løen og hengslete? Isåfall vinner jeg glatt. =) Noen andre øst for Kr. Sand som skal? Nei dette er concourse og da er det ikke premie for skranglekasser , men du kan jo håpe på peoples choise Velkommen er du uansett vilken BMW du har . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå