Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum.

Skrevet
Er ikke helt sikker på tidspunkt. Å hus at det er dårlig med vaskemuligheter der, så det kan svare seg å ta turen innom egersund. De har en bra ny selvvask på hydroen, som ligger rett ved innkjørselen til sentrum.

ja, det kan være lurt, vaske ordentlig bak felgene og slikt :-)

hmmm... tenkte å innom bryne en tur på vei hjem ;-)

Skrevet

Ja hvorfor ikke, så kan du ha med badebukse, så kan vi ta noen timer i jacuzzien 8)

Skrevet
da har jeg ordnet fri den 23 :-) kolonne fra krsand i 8-9 tia anyone? (er det ikke i 11 tia vi må være der?)

Hadde planer om å dra bortover i år ja. Så jeg stiller i kolonnen jeg.. Henger meg på i Mandal.

Skrevet

Ja hvorfor ikke, så kan du ha med badebukse, så kan vi ta noen timer i jacuzzien 8)

tar med badetøy jeg... og da kan vel renathe få brukt den nye bikinien sin 8)

Skrevet
da har jeg ordnet fri den 23 :-) kolonne fra krsand i 8-9 tia anyone? (er det ikke i 11 tia vi må være der?)

Hadde planer om å dra bortover i år ja. Så jeg stiller i kolonnen jeg.. Henger meg på i Mandal.

den er grei... vi avtaler bare nærmere når tid vi møtes :-) håper på fint vær i år :-)

Skrevet

Hmmm dette hørtes interresant ut..

Men er det noe premie for Eldre mest løen og hengslete? Isåfall vinner jeg glatt. =)

Noen andre øst for Kr. Sand som skal? :D

Skrevet
Men hva er det som blir bedømmet? I og med at det ikke er vaskemulighet, så vil ikke bilene se helt 100% pga kjøring...

Du får jo tid til siste støvtørking før dømming + vaskemulighet på Esso på Ogna .

Petter

Skrevet
Hmmm dette hørtes interresant ut..

Men er det noe premie for Eldre mest løen og hengslete? Isåfall vinner jeg glatt. =)

Noen andre øst for Kr. Sand som skal? :D

Nei dette er concourse og da er det ikke premie for skranglekasser , men du kan jo håpe på peoples choise :lol: Velkommen er du uansett vilken BMW du har .

Petter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...