Gå til innhold

bilhøggeri i bergen?

sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke noe bmw høgg i bergens området nå lenger tror jeg...

Så tror ikke du har så stor sjanse å finne de tingene der brukt dessverre.

Men kan jo reise til kokstad på GS eller Jæger og kjøpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe bmw høgg i bergens området nå lenger tror jeg...

Så tror ikke du har så stor sjanse å finne de tingene der brukt dessverre.

Men kan jo reise til kokstad på GS eller Jæger og kjøpe..

Tenkte jeg kansje kunne finne noke til billig penge :P men kokstad? hvor blir det da? Og har gs brukte bildeler? ser ikke på sia demmers da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokstad ligger ikke så langt fra flesland flyplass, kjør mot den så er det skiltet til kokstad på veien. Tror ikke gs har brukte deler.

Det var en kar som overtok alle deler av firmaet bmw demontering da det firma ble avviklet. Men det ble ikke hugget flere biler etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har mer flaks med å finne M-lister her på forumet enn på bilopphøggeren. De har så og si ingenting der. Helt ubrukelig sted iforhold hva jeg hører finnes på østlandet f.eks.

Står kanskje 10 vrak der om gangen, som man får lov å plukke på selv. Ellers har de masse dører og karosserideler stående under et tak, men som blir solgt til en el an fyr som visstnok har førsterett på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har mer flaks med å finne M-lister her på forumet enn på bilopphøggeren. De har så og si ingenting der. Helt ubrukelig sted iforhold hva jeg hører finnes på østlandet f.eks.

Står kanskje 10 vrak der om gangen, som man får lov å plukke på selv. Ellers har de masse dører og karosserideler stående under et tak, men som blir solgt til en el an fyr som visstnok har førsterett på slikt.

et bevis på at østledninga er dårlige sjåføra? hehe

De på Jæger går rundt i dress på jobb. Og da mener jeg ikke kjeledress.

Lite høggvirksomhet der i gården :)

GS ligger bare noen hundre meter fra Jæger. Ta til venstre når du kjører ut ifra Jæger.

Gs har ikke brukt da? er ikke ut etter å betale 1500+++kr for dør lister akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...