BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hei! Er det noe som vet hvor man får kjøpt senterringer til min BMW 630? Har 20" felger på bilen. Hvilken størrelse er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 hvis du finner måla så kan jeg dreie til deg for den nette sum av 1000 kr ! (minste ordre sum) (dritdyrt) heheh ;b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Men det finnes vel ringer i plast...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 jada ! men jeg hadde jo dreid de i plast også ! jobber kun med plast og gummi ! dreier aldri metall jeg ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hehe, men det var mildt sagt svindyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe ja stemmer bra ! ;b produksjonsbedrift vettu ! er ikke intressert i og handle med ola dunk som skal ha tetninger til traktorn sin ! hehe.. sånn ere ! men senterringer kan vel ikke være vanskelig og få tak i hos en hvem som helst dekk sjappe evt bilforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvilke bil er felgene egentlig til da? Siden du trenger sentreringsringer.. Vil tro de fleste dekksjapper selger slikt. Gsbildeler selger noen i stål, men tror det kun gjelder 74.1>72.5 slik at du kan bruke E39 felger på andre biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvilke bil er felgene egentlig til da? Siden du trenger sentreringsringer.. Vil tro de fleste dekksjapper selger slikt. Gsbildeler selger noen i stål, men tror det kun gjelder 74.1>72.5 slik at du kan bruke E39 felger på andre biler.. Lurer på om det er den størrelsen jeg trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvilke bil er felgene egentlig til da? Siden du trenger sentreringsringer.. Vil tro de fleste dekksjapper selger slikt. Gsbildeler selger noen i stål, men tror det kun gjelder 74.1>72.5 slik at du kan bruke E39 felger på andre biler.. Lurer på om det er den størrelsen jeg trenger... Trur nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Da var fire stk nye senterringer av Titan i boks, til den nette sum av kr 75 per stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Hvor handlet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hos sheriffen... Men tvile egentlig på at dem er av titan... Men ristingen i rattet ble hvertfall helt borte... Men satser på at de er mer holdbare enn plast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå