HappyHenke Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Årets første photoshoot med sommertøflene. Enjoy 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. NYE bilder 23.3 9. 10. 11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Griselekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Herlige bilder!!! Nydlige farger på dei to bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Herlige bilder og ikke minst biler. Ville kanskje hatt hvite blink forran på den blå?. Er de søsken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tusen takk folkens! De er så og si søsken ja.. rimelig like! Jeg vurderer også skaffe meg en motorsport vinge.. Og oransje blinklys er en høyst midlertidig løsning, jeg har hvite orginale blinkers på vei i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 kan ikke få sagt det med noen ord, så det nærmeste jeg kommer er et stort, stort GLIS: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Fete bilder! Oransje blink er da ikke så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Lekre bilder av lekre biler. Godt å se at folk har begynt å legge om Tror også det blir penere med hvite blinkere på den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Nydelig! Du får si ifra hvis du er i Ålesund Henke, da skal du få ta flere bilder! Og de oransje blinkersene var faktisk ikke så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Nydelig! Du får si ifra hvis du er i Ålesund Henke, da skal du få ta flere bilder! Og de oransje blinkersene var faktisk ikke så værst Tusen takk for alle kommentarene folkens Hehe, jeg skal gi deg en lyd om jeg er i Ålesund jeg! Jeg synes ikke det ser så alt for gale ut med oransje blinklys, men de går nok av til fordel for hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Trodde aldri E36 kunne bli eyecandy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Lekkert! Men det er jo MYE finere med oransje. De orginale hvite er kjedelige og passer ikke til mørke farger. På med oransje bak heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå