HappyHenke Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Årets første photoshoot med sommertøflene. Enjoy 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. NYE bilder 23.3 9. 10. 11.
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Herlige bilder og ikke minst biler. Ville kanskje hatt hvite blink forran på den blå?. Er de søsken?
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Tusen takk folkens! De er så og si søsken ja.. rimelig like! Jeg vurderer også skaffe meg en motorsport vinge.. Og oransje blinklys er en høyst midlertidig løsning, jeg har hvite orginale blinkers på vei i posten.
BMWentusiasten Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 kan ikke få sagt det med noen ord, så det nærmeste jeg kommer er et stort, stort GLIS:
EirikL Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Lekre bilder av lekre biler. Godt å se at folk har begynt å legge om Tror også det blir penere med hvite blinkere på den blå.
Ostnes Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Nydelig! Du får si ifra hvis du er i Ålesund Henke, da skal du få ta flere bilder! Og de oransje blinkersene var faktisk ikke så værst
HappyHenke Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Nydelig! Du får si ifra hvis du er i Ålesund Henke, da skal du få ta flere bilder! Og de oransje blinkersene var faktisk ikke så værst Tusen takk for alle kommentarene folkens Hehe, jeg skal gi deg en lyd om jeg er i Ålesund jeg! Jeg synes ikke det ser så alt for gale ut med oransje blinklys, men de går nok av til fordel for hvite.
hagenisse Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Lekkert! Men det er jo MYE finere med oransje. De orginale hvite er kjedelige og passer ikke til mørke farger. På med oransje bak heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå