Gå til innhold

[UPDATE] E36 - Slik du liker det (Nye bilder 23.3)

Anbefalte innlegg

Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt :)

(Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt :)

(Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:))

Det er det store muligheter for :) Må vise verden de nesten identiske bilene deres.. lage en tråd på bimmerforums.com. De kommer til å klikke. De har knapt sett den fargen før. :)

---> Og informasjon til blinklys debattanter <---

Det er laget en ny tråd til dette formålet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det store muligheter for :) Må vise verden de nesten identiske bilene deres.. lage en tråd på bimmerforums.com. De kommer til å klikke. De har knapt sett den fargen før. :)

Klikke, som i positiv forstand eller? :P

Hehe nei, det er jo ikke store forskjellene på bilene våre altså. Bare småting som er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikke, som i positiv forstand eller? :P

Hehe nei, det er jo ikke store forskjellene på bilene våre altså. Bare småting som er forskjellig.

hehe ja , mente i positiv forstand ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg laste opp bildene i fotobøtta, så blir de mindre når man åpner dem enn det dine er...

Å? Men du lar altså photobucket komprimere bildene for deg?

Prøv å endre image size i PS før du laster opp i photobucket. Da vet du hvilke størrelse bildene blir. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...