Frode D Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt (Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt (Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:)) Det er det store muligheter for Må vise verden de nesten identiske bilene deres.. lage en tråd på bimmerforums.com. De kommer til å klikke. De har knapt sett den fargen før. ---> Og informasjon til blinklys debattanter <--- Det er laget en ny tråd til dette formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt (Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:)) Det er det store muligheter for Må vise verden de nesten identiske bilene deres.. lage en tråd på bimmerforums.com. De kommer til å klikke. De har knapt sett den fargen før. Klikke, som i positiv forstand eller? Hehe nei, det er jo ikke store forskjellene på bilene våre altså. Bare småting som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 ihvertfall et eksemplar av de 2 første bildene i denne tråden Bare du ikke kvitter deg med bilen for tidlig da Frode :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Snasne bilder. Satser på at vi kan ta en lignende photoshoot når min bil er tilbake for fullt (Edit: Har fått TUV-papirer på felgene mine som et sett med den dekkdimmen jeg har:)) Det er det store muligheter for Må vise verden de nesten identiske bilene deres.. lage en tråd på bimmerforums.com. De kommer til å klikke. De har knapt sett den fargen før. Klikke, som i positiv forstand eller? Hehe nei, det er jo ikke store forskjellene på bilene våre altså. Bare småting som er forskjellig. hehe ja , mente i positiv forstand ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Update med flere bilder lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 nice nice! menne, åssen får du bildene så store gjennom fotobøtta!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 nice nice! menne, åssen får du bildene så store gjennom fotobøtta!? jeg bare uploader dem jeg. photobucket klarer jo 1600x1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 okey... men da komprimerer du dem til det først? for jeg uploader med full mpx 47?? X 28?? og mine blir ikke så store... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 okey... men da komprimerer du dem til det først? for jeg uploader med full mpx 47?? X 28??og mine blir ikke så store... endrer image size i ps og deretter laster jeg dem opp. Skjønner ikke helt problemet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 når jeg laste opp bildene i fotobøtta, så blir de mindre når man åpner dem enn det dine er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 når jeg laste opp bildene i fotobøtta, så blir de mindre når man åpner dem enn det dine er... Å? Men du lar altså photobucket komprimere bildene for deg? Prøv å endre image size i PS før du laster opp i photobucket. Da vet du hvilke størrelse bildene blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 får prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå