stensheim Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 har gjort litt igjen. satte på en gammel topp for og lage downpipen, 3,5". ble trangt mellom turbo og innerskjerm men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Mycket bra mycket bra ! du har berre en tomme meir en meg på DP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 begynner og ta form nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Herlig! Hva blir effekta her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 hmm,si det, nå er det mellom 400-450hk vil jeg tro, må sette i større dyser for og få mere effekt, motorn puster mye bedre nå med den turbo`n, m20 krever stor turbo det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 et par bilder til! har skiftet dyser,16" kjølevifte og montert bredbandslamda lc-1. lader 1,5 kg nå, går godt , vurderer og bremse den på bjørnstadbil før street legal`n på oppdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 street legal oppdal/fagerhaug 27/6-2009 (201M) BESTE FART:154.09KMT BESTE TID:8.131.SEK er ganske fornøyd med tanke på gate slicks og litt dårlig feste, men har vel fått bedre tid med skikkelig drag dekk.må vel innvestere i drag dekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Gratulerer med bra fungerende bil, ikkje så gale de tidene der hvertfall.. vil du ikkje kompletere med m-teck 1 sidekskjørt og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 takk takk skulle vel ha hadd sideskjørt også men lurer på om jeg skal få i komplett m-tech 2 styling, er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Ser bra ut dette. Bra tider og ser jeg, lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Rått prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Sick! Til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 stili at noen bygger på 4 dørs også... blir bra detta:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 takker for komentarer videre planer med motor er: turbokam fra ppf, sveise vannkanalene i toppen (regner med at den sprikker hvist ikke) skikkelig turbotrykkskontroll da den jeg har åpner wg`n allerede på 0,7bar og får ikke fullt trykk før turtallspærra,( 1,5bar) turbo`n skal klare fullt trykk ved 4000rpm så den blir sikkert sprekere når det blir fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 dette va bra prosjekt fin farge å bra motor bra at det var 4 dørs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå