Pedi Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Grattis! Vel fortjent! Gleder meg til å se bilde på det nye vognkortet!
e30 tic Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 bra jobba.. fint å kunne cruise lovlig, å samtidig vite du kjører rundt i en "gullgruve" av en E30
stensheim Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 takker alle sammen! ja det blir morro og cruise en tur nå ja
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Veldig morsomt at alle brikker har falt på plass! Vi er nok mange misunnelige på denne reisen du har hatt for og nå målet ditt. Selv om vi alle veit at det tar en manns alder og få det gjennomført!
Frode_E30 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Gratulerer så utrolig masse!!!!!!!!!! Litt misunnelig nå ja
SpiderPig Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Grattis med godkjenning når blir det montering av nye deler?
stensheim Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 takk takk, det var en del arbeid med og få den godkjent ja, papirer+div... ting tar tid men det ble belønning til slutt! det gjelder og ha tålmodighet har jeg funnet ut. jeg skal vel begynne sånn smått snart tenker jeg, har en del andre oppdrag så det tar vel litt tid. jeg var på biltilsynet på fredagen for og hente ut skilter og vognkort, hun som satt der ville ikke skrive ut vognkortet før han som har godkjent den var til stede, det var så mye og skrive inn i vognkortet sa hun! haha godt tegn!
stensheim Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 har fått ut skilter og venter på vognkortet. så nå har jeg begynt og demontere bilen igjen, motoren skal få nye råder og stempelringer. skal også få på orginale skjermer,panser og bagasjelokk på denne da jeg vil at den skal være litt orginal. fikk i elektronisk eksos spjell, greit og få ut eksosen uten motstand ved høyt turbotrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå