Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser helt perfekt ut bildet nr 2 ja, men finn noe som er grøvere enn det spise bestikket du brukte der. Men hadde reima stått på, så ville den ha hjulpet til med litt ekstra holdekraft også. ;)

Om ikke dette funker, så improviser med strammestropp/lastestropp rundt reimskiven på en eller annen måte.

Tror nemlig ikke du kommer til skruene bak reimskiven uansett om den er løsnet.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

di skruene der du mener ? ? får løsnet alle skruene men må vell uansett løsne den bolten som eg sliter med uansett? ja får se om eg får puttet noe annet enn den strikke pinnene der inn men er begrenset med plass der pga den monster skiftenøkkelen.

nkytxj1dia58pp8cp1nx.jpg

Skrevet

Veit ikke om du har fått det med deg, men jeg nevner det uansett.

Den store muttern som du ikke får av har linksgjenger, det vil si at gjengene går motsatt vei i forhold til det som er normalt. Du må altså skru andre veien i forhold til en vanlig mutter.

Skru med klokka for å skru opp, og motsatt når du skal skru den sammen igjen.

Skrevet

jepp har fått med meg det . så på det bilde du ser litt lengre oppe så presset eg skifte nøkkelen nedover å holdt igjenn med skru jernet. men fy kor den skruen sitter e redd hele driiten der skruen er skrudd inn skal bli skeiv. . . .

Skrevet

går det altså???

lurte litt på det for den ble litt løs når eg skrudde av skruene som pumpa e festet med men den satt litt fast da også. . . så trodde man måtte av med den store skruen først eg . . .

Skrevet

Som jeg skrev i guiden min tidligere så er det bare å trekke ut pumpa når du har skrudd av de fire muttrene som holder den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...