Ballder Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Ser helt perfekt ut bildet nr 2 ja, men finn noe som er grøvere enn det spise bestikket du brukte der. Men hadde reima stått på, så ville den ha hjulpet til med litt ekstra holdekraft også. Om ikke dette funker, så improviser med strammestropp/lastestropp rundt reimskiven på en eller annen måte. Tror nemlig ikke du kommer til skruene bak reimskiven uansett om den er løsnet.
its`me Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 di skruene der du mener ? ? får løsnet alle skruene men må vell uansett løsne den bolten som eg sliter med uansett? ja får se om eg får puttet noe annet enn den strikke pinnene der inn men er begrenset med plass der pga den monster skiftenøkkelen.
its`me Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 ops feil bilde . var dette bilde eg skulle sette inn. . . .
Ballder Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Er trangt ja. Ja, du må holde igjen på skruene som holder reimskiven på plass. Trykk noe mellom en/to skruer og selve akselen.
ShellMotul Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Veit ikke om du har fått det med deg, men jeg nevner det uansett. Den store muttern som du ikke får av har linksgjenger, det vil si at gjengene går motsatt vei i forhold til det som er normalt. Du må altså skru andre veien i forhold til en vanlig mutter. Skru med klokka for å skru opp, og motsatt når du skal skru den sammen igjen.
its`me Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 jepp har fått med meg det . så på det bilde du ser litt lengre oppe så presset eg skifte nøkkelen nedover å holdt igjenn med skru jernet. men fy kor den skruen sitter e redd hele driiten der skruen er skrudd inn skal bli skeiv. . . .
its`me Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 går det altså??? lurte litt på det for den ble litt løs når eg skrudde av skruene som pumpa e festet med men den satt litt fast da også. . . så trodde man måtte av med den store skruen først eg . . .
Olelink Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Som jeg skrev i guiden min tidligere så er det bare å trekke ut pumpa når du har skrudd av de fire muttrene som holder den.
Ballder Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Hadde jeg bare sett litt etter på bildet, så ser jeg jo nå at pumpen er løs. Da er det som nevnt bare og vrikke og vri til den kommer da.
its`me Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 takk for hjelpen allesammen. skiftet vannpumpen å no e bilen god som ny. end of story
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå