Gå til innhold

Hva kan skje om man har for sterk hovedlyspære?

Marius2002
 Share

Anbefalte innlegg

Svi ledningsnettet, ødelegge reflektoren og en 2'er feil på eu-godkjenningen bla....

Hmm. Ser problemet. Grunnen er at hovedlyspærene er gått, og hadde noen tilgjengelig som var 90W/100W, slike xenon-etterligning, som har ligget et par - 3 år og støvet ned i garasjen.

Har nå montert disse, og lyste veldig bra. Men om det er megafarlig så får jeg se om jeg får skaffet meg 55W/60W som skal stå der originalt.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svi ledningsnettet, ødelegge reflektoren og en 2'er feil på eu-godkjenningen bla....

Hmm. Ser problemet. Grunnen er at hovedlyspærene er gått, og hadde noen tilgjengelig som var 90W/100W, slike xenon-etterligning, som har ligget et par - 3 år og støvet ned i garasjen.

Har nå montert disse, og lyste veldig bra. Men om det er megafarlig så får jeg se om jeg får skaffet meg 55W/60W som skal stå der originalt.

Jeg har brukt 100W i nærlysa i snart 2 år og jeg har ikke merket noe til ødelagt reflektor eller brente ledninger, så om du har det en stund gjør ikke noe. Skal få satt inn xenon snart, så slipper jeg å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 100W i nærlysa i snart 2 år og jeg har ikke merket noe til ødelagt reflektor eller brente ledninger, så om du har det en stund gjør ikke noe. Skal få satt inn xenon snart, så slipper jeg å tenke på det :)

Hmm, hva som er originalt hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplever du at folk blinker med lysa mot deg da? p.g.a at du kjører med skarpe lys (folk som tror at du kjører med fjærnlys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplever du at folk blinker med lysa mot deg da? p.g.a at du kjører med skarpe lys (folk som tror at du kjører med fjærnlys)

Aldri merket, kjører jo med riktig justerte lys, så det er inget problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar fra deg også :-)

Tror jeg bare lar de stå i, og heller se litt etter iblandt.

Sett inn Xenon! Absolutt verdt pengene. Ta kontakt med Bmw_325i_ her på forumet. Han kan skaffe billig :)

Hehe, prøvde å ikke nevne at det ikke er til en BMW. For at tråden ikke skulle stenges. Men det gjelder igrunn biler generelt. Gjeldene bil er en Nissan Almera, som jeg har deleie i, som er et midlertidig fremkomstmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn Xenon! Absolutt verdt pengene. Ta kontakt med Bmw_325i_ her på forumet. Han kan skaffe billig :)

Hehe, prøvde å ikke nevne at det ikke er til en BMW. For at tråden ikke skulle stenges. Men det gjelder igrunn biler generelt. Gjeldene bil er en Nissan Almera, som jeg har deleie i, som er et midlertidig fremkomstmiddel.

Hehe, da skjønner jeg :)

Da klarer du deg sikkert uten xenon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar han for settet da?

Send han en PM du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...