E28 TURBO Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 HVA FAN? Skulle ikke dette være idag? Påske aften i 1 2 tida? Jeg som har ventet en uke med å ta ut motoren for å komme! Er datoen blitt forandret, eller er det jeg som surrer grundig? Kjipt!
S.Arnesen Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 HVA FAN? Skulle ikke dette være idag? Påske aften i 1 2 tida? Jeg som har ventet en uke med å ta ut motoren for å komme! Er datoen blitt forandret, eller er det jeg som surrer grundig? Kjipt! Er nok du som har bomma litt nå dessverre... Har vært langfredag på eftan hele tiden...
pål Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 vi ifra 86 begynner å bli gamle vi nå vettu. Merker det i ryggen "Den gang jeg var ung var jeg stiv i pikken og myk i ryggen, nå er jeg stiv i ryggen og myk i pikken." hehe var en gammel man som sa det til meg en gang.
[space] Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Var en kar på treffet som tok bilder av bilene som hadde møtt opp, skal de bli lagt til i tråden her? Ja Space tok bl.a annet noen bilder. Den skumle mannen i svarte solbriller, svart bmw z4 og latter`n på lur . Haha! Måtte jo dra tidlig, men rakk familiemiddagen Haha, dagens retursjering Bildene mine blir nok ikke lagt opp før i morra.
Jens Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Liker det at både jeg og familietralla jeg kjører kom med på de to siste bildene der
Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 ":35tgeq1n]Haha, dagens retursjering He he ikke egentlig så ille men noe skal enn alltid pynte på Liker det at både jeg og familietralla jeg kjører kom med på de to siste bildene der Å dette er vi gæærn på, he he
Jens Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hahaha xD Der var'n, vett! Klarer ikke gjette hvem av folka som er meg, da?
Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hahaha xD Der var'n, vett!Klarer ikke gjette hvem av folka som er meg, da? Det får såfall bli morgendagens påskenøtt men da trenger vi noen hint
Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 He he Morrty, har ikke så mye behov for bevise så mye jeg . Hvilke Garmin har du? Har ikke totalen km som du har jeg. Irriterende det var da, he he .
Jens Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Glenno - sa de to siste bildene, gjorde jeg ikke det, a? Er ikke såå mange folk på det første av de to.. Så er jo bare det siste bildet som er aktuelt.. Jeg er den eneste uten klær i samme' farge som bilen på bildet..
Glenno Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Da med det være den karen som peller seg i nesa da? he he Edit:
Morty999 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 He he Morrty, har ikke så mye behov for bevise så mye jeg . Hvilke Garmin har du? Har ikke totalen km som du har jeg. Irriterende det var da, he he . hehe er ikke min, har bare lånt den i noen mnd.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå