S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Uff ja, håper ikke den forbannade snøen kommer i helga, skal muligens hive på sommerfelgene på lørdag, så sant jeg får pussa kanten på de to siste...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 blir nok sommerfelger på meg i helgen også tenker jeg. klar for litt treff igjen jeg nå
S.Arnesen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 blir nok sommerfelger på meg i helgen også tenker jeg. klar for litt treff igjen jeg nå Der røk planene våre om sommerdekk i helga gett.... Snør som helvette nå....
BimmerE46 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 hmmm.... legge om til vinterdekk igjen....... eller la være å kjøre bilen??? må jo kjøre litt, så blir vel til å sette på de jævla vinterdekka igjen.,..
Tronstad Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 nå har det vært mer enn nok snø !shooo shooo go away !
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 ja, nå har det vært nok snø i år.. Ble så forbanna når jeg våknet til morgenen i dag å så all snøen.. Gledet meg til å bytte felger og dekk til søndagen, men i stedet må bilen stå inne i garasjen
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Kult med et bmw treff her i sarp/fredrikstad, jeg dukker opp jeg vettu..med min halvferdige e36 coupe.. Var deg som jobber på tunebillakkering? Så deg der oppe her om dagen. Kameraten min skal kanskje lakkere bakfanger og fronleppe på en Mercedes w124 e-klasse. Bilen din så i allefall rå ut
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 planene om sommerdekk gikk rett i dass ja. kjedelig.
Joan E36 Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 planene om sommerdekk gikk rett i dass ja. kjedelig. Ja, sinnsykt kjipt.. Men er meldt bra vær og bra temperatur til neste uke, så får håpe de slutter å salte og at alt slafs og snø er vekk.. Ble sur, skuffet og lei meg når jeg våknet i dag og så at hele hagen og husene ved siden av var dekket av hvit dritt..
JSDesign Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 jepp jobber på tune billakkering jeg ..var pen både mercen og cabben din så jeg .. noen som skal til strømstad/halden da'n før da ?
S.Arnesen Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 noen som skal til strømstad/halden da'n før da ? Håper på det, men vet ikke om noen kjører....
BimmerE46 Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 noen som skal til strømstad/halden da'n før da ? Blir Halden her i hvertfall. Og nå er lyden i bilen ferdig, så ikke umulig jeg kjører selv
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Jeg er vel klar hvis bilen er EU innen da...Sommerdekk? det er jo bart ute nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå