S.Arnesen Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Det er nice Tror han hadde lyst til å være med i allefall Kjører en sølvgrå BMW 520i E39. Akkurat kjøpt nye sommerfelger. Veldig pen bil, så håper han blir med Gleder meg som et barn til dette treffet jeg Blir nok bra Selv driver jeg å monterer ny vindusheis på førersiden, må innrømme at jeg vurderer å kjøre bimmern på skroten nå hehe
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Bumper denne jeg da, så eventuelt flere som muligens er interreserte får sett den og de som har visst sin interresse ikke glemmer den hehe
conan Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Kan ikke de som kommer legge inn fra nå, og la diskusjoner være. Greit og fått et overblikk på hvem som kommer vett
Chris_325iM Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 hva er planen egentlig? bare møtes? eller ta en cruise runde? Østfoldhallen, hvor er det? Kanskje jeg stiller
conan Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Kjør mot sarpsborg på motorveien, sving av mot biltema, toyz rus osv. Første rundkjøring (rett etter avkjøringen fra motorveien) sving høyre, neste rundkjøring svinger du oxo høyre mot fredrikstad. Følg den veien så ser du østfoldhallen etter et stykke Klarte ikke legge ut kart dessverre. Jeg stemmer for en cruise runde (hvis fint vær), kanskje til fredrikstad? EDIT: Alle fra sjetve ol, skal vi møtes ved esson kl 1630 og ha felles avgang??
BimmerE46 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Kappkjøring gjennom rundkjøringene fra særp til fr.stad er jo et forsalg til dem som har noe å stille opp med. hehe, ikke meg
S.Arnesen Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Kappkjøring gjennom rundkjøringene fra særp til fr.stad er jo et forsalg til dem som har noe å stille opp med. hehe, ikke meg Nja, vet ikke jeg... Både sjøbuse og jeg har uheldige erfaringer med det... hehe
[space] Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Politiet står ofte i den ene rundkjøringa der. (Gjorde det hvertfall før) Vil heller ikke oppfordre til grisekjøring ellers. Folk blir mye triveligere å ha med å gjøre om en bare cruiser rolig og pent i grei show-off-stil
Ellingsen B. Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 jeg har ikke no hjul på bilen.. nye felger kom ikke før etter påske
Sjøbuse Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Kappkjøring gjennom rundkjøringene fra særp til fr.stad er jo et forsalg til dem som har noe å stille opp med. hehe, ikke meg Nja, vet ikke jeg... Både sjøbuse og jeg har uheldige erfaringer med det... hehe jepp 120 i 60 sona der er lite populært hos onkel politi. heldigvis for meg var det mye forstyrrelser i luften så laseren ikke fikk målt meg. og jeg fikk bevist at bmw er bedre enn mercedes ":friflk27]Politiet står ofte i den ene rundkjøringa der. (Gjorde det hvertfall før)Vil heller ikke oppfordre til grisekjøring ellers. Folk blir mye triveligere å ha med å gjøre om en bare cruiser rolig og pent i grei show-off-stil politiet står mye der ennå. ikke noe spesielt sted. men står mye i 2 felten mellom fredrikstad og østfoldhallen. best er nok og cruice rolig ja
Chris_325iM Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Kjør mot sarpsborg på motorveien, sving av mot biltema, toyz rus osv. Første rundkjøring (rett etter avkjøringen fra motorveien) sving høyre, neste rundkjøring svinger du oxo høyre mot fredrikstad. Følg den veien så ser du østfoldhallen etter et stykke Klarte ikke legge ut kart dessverre. Jeg stemmer for en cruise runde (hvis fint vær), kanskje til fredrikstad? EDIT: Alle fra sjetve ol, skal vi møtes ved esson kl 1630 og ha felles avgang?? hmm, da er det jo ikke så vanskelig å finne frem...
conan Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Det er mine oxo, men kjederlig og sitte i bilen og vente på sol og opphold. men ser lovende ut ifølge værmeldinga da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå