Gå til innhold

rotweiler gis bort. . . nå med bilder!


bmwm535i
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å høre J.Hofstad... Bra at dere er fornøyde begge to... :D

Jeg slutter meg til den.:D

Zanto ligger og sover ved føttene mine nå og virker svært fornøyd, og det er jeg også.

Blir mer trim enn bimmers fremover, og det er ren gevinst for meg.

He-he; hunde-eiere er som regel i ganske god form. Man blir ganske sprek av å måtte gå ut også når det regner.:)

Enten det eller så er hunden i tilsvarende dårlig form! :lol:

Gøy med hund, men ganske kjekt å ha den boende hos mine foreldre rett borti veien (familihund som vi fikk da jeg var 14 og bodde hjemme) og bare låne den innimellom når man har en travel hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har vi hatt Zanto her ei uke...

Han er noe helt annet enn det jeg trodde før jeg hentet han.

Blir som man har kjøpt noe man tror er en sliten 316 og oppdager at det faktisk er en strøken M3 :D

Fungerer fantastisk fint med ungene og i det hele tatt.

Svært veldressert og tar nye ting lett.

I forgårs slapp ungene han ut uten at vi så det, og vi leita lenge etter han.

Så ringte Simon og sa han stod på Falken.

Så dro ned og hentet han og de kunne fortelle at han hadde gått inn hos naboene som dreiv og flytta, lagt seg i yttergangen og kulaen der :D

Ikke mye stress der...

Ellers har vi blitt kjent med andre Rottweiler eiere i området, så nå er vi nede og slipper dem på en fotballbane hver kveld.

Fått meg tilbud om godt betalt jobb av en av eierne også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over Bimmers forumet jeg:) her selger vi alt fra Hagler til bmw, og når det kniper til, så driver vi omplasserings også! dette må jo være verdens beste nettsamfunn:P Gratulerer med ny hund!

Vi må heller ikke glemme at det faktisk har vært heimbrent til salg her også ;) Bimmters er nok det beste nettsamfunnet vi har i norge :)

Ble glad når jeg leste at denne saken ordnet seg til det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Zanto er beste bikkja jeg har hatt :D

Jeg havnet på sykehus med hjertestans for noen uker siden, og kona satt hos meg 10-14 timer hver dag.

La igjen nøkkel under dørmatte og naboer, og gutta fra bimmers Tr.heim skiftet på å lufte han om dagene.

Folk han ikke kjente, men ingen problem.

Er ute av sykehuset nå, men ikke helt i form, men Zanto får meg ut om dagene og gjør at jeg holder meg i aktivitet.

Under hjertestansen merket han at det var noe galt med far, og mens kona holdt på med HLR "hjalp" han til slik at jeg har de fete arrene på brystkassa.

Vanskelig å beskrive hvor viktig del av familien han har blitt for oss.

Kan ta noen bilder og legge inn så dere får sett gutten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig synd å høre om hjertestansen. :(

Fikk du høre noen grunner til hvorfor det skjedde ? :o

Godt å høre om hunden, kjempekos å lese når det går så bra.

Får ha god bedring og lykke til videre med hunden :D

Har ikke vært borte fra jobb de siste 5-6 åra.

I fjor høst begynte jeg å hangle, og legen fant virus.

Energi og humør forsvant og det ble sykemelding på sykemelding.

Dagen før fikk jeg voldsom smerte i høyre fot og rygg og det ble så ille at jeg ikke klarte å gå med krykker.

Morgenen etter vekket kona meg, gikk og kledde på ungene, og når hun kom inn på soverommet var jeg blå.

Heldigvis bor vi rett ved ene ambulansestasjonen i byen, de holdt på i 25 minutter før hjertet startet.

Ble lagt i koma, og ved ankomst sykehus nedkjølt og lagt i respirator.

Legene forberedte kona på at det ville bli massive hjerneskader/grønnsak, men her sitter jeg nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...