Gå til innhold

rotweiler gis bort. . . nå med bilder!


bmwm535i
 Share

Anbefalte innlegg

jeg må med tungt hjerte gi bort min 3 år gamle rottweiler hann snill som dagen er lang men kan desverre ikke være alene hjemme. han er id merket med chip ad og hd rønket stammtavle. ta kontakt hvis det er noen som vil ha han og kan ta vare på han. han må avlives hvis jeg ikke får gitt han bort :cry: tlf:97635323

hunden befinner seg på oppegård i akershus.

nq9qaitwom8khfawx8ve.jpgxqm8oypj8vnxyhqpdj2l.jpgfyw1y0tkq7h2zh1v8g9z.jpgnr3xkqp6g6gaa0wmo1v5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anbefaler deg å ta kontakt med oppdretter som linjene stammer fra, bedre om han tar den i retur istedet for å avlive den. Triver selv med oppdrett av annen rase og jeg sier alltid at om dere ikke skulle kunne ha hund så ring meg før dere omplasserer/avliver hunden. Om du kjøpte den av annen person en oppdretter så ring han og be om å få nr til oppdretter. Er ikke bare bare å få omplassert en rottweiler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sku lett tatt den men har 2stk store voffer fra før:) men du klarer alltids å få rå til mat til en hund,sosialen hjelper også med penger i slike saker.samt den little gutten din kan være til god hjelp når du har det vanskeligt..

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du hvit og prøver deg på sosialen så må du selge bilen din selv om den ikke skulle være verd mer enn vrakpanten, selge mora di og gi bort bikkja.

Men... er du en av våre nye landsmenn så kan du komme rullende i din mercedes 500 og hente "nødpenger"...

Dette gjør meg kvalm og har hatt min egen runde med sosialen for noen år tilbake. De er svin uten like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Dette er idiotisk.. avliver ikke dyr når dem er friske :x

Hadde det vært meg så hadde jeg solgt bilen....

Har selv 2 staff. bull og 2 ara papegøyer ...

Disse er Gull'a mine :D

:idea: GODT RÅD TIL DEG:

TA KONTAKT MED OMPLASSERING FOR DYR

Er mange som ønsker seg hund, men har ikke råd til å kjøpe :):!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...