Gå til innhold

Polere bil med soyaolje

Simpel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje flytende melange gjør samme nytte? :)

Smeltet meierismør bør vel være ennå bedre.

Kanskje lurt å velge smør som ikke er tilsatt salt. :?

Min første tanke var å bruke en kilospakke med smør som har lagt i kjøleskapet et oar timer, slik at den er god å holde i å bare dra utover før man setter bilen i solen og lar den ordne resten av jobben. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk AutoGlym Intensiv Tar Remover. Den fjerner silikon,tjære osv. Den fjerner ALT! Brukte den bla før jeg lakkerte bilen i helgen..

Har du lakkert over de søte fregnene på bilen din? :(:wink:

Fregner a du... ;) Har bare lakkert fra listen og opp på sidene. Resten av bilen om 3-4 uker.

Lenge siden jeg har sett deg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fregner a du... ;) Har bare lakkert fra listen og opp på sidene. Resten av bilen om 3-4 uker.

Lenge siden jeg har sett deg nå ;)

Ja, he-he. Litt synd at jeg ikke har sett deg igjen også, for du har en sånn bil som man blir glad og i godt humør av å se på :D .

Kjører du imellom rundkjøringene sånn omtrent bortimot cirka ganske nøyaktig 18:05 i dag ser du meg kanskje muligens trolig igjen siden jeg skal jobbe over, -igjen…

Tenkte jeg skulle kommet bort og spurt deg om pris på litt kortere dempere til E39en min en vakker dag hvis dere selger det, men har foreløpig ikke fått kommet meg av gårde...

Du lakkerer M3en din i samme originalfarge regner jeg med? Dakargul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påståelig kar fra Hareid sier at det er bra å polere bilen med soyaolje.

Hei.

Kunne du hørt med hareidsdølen om olivenolje gjør sammen nytten om man ikke har soyaolje?:)

Hørte med han. Det må være soyaolje skal det blir virkelig bra. Olivenolje er i utgangspunktet bare 10 ganger bedre enn Turtle Wax, men hvis det er Extra Virgin kan du riktignok regne med rundt 12 ganger bedre.

Håper dette var oppklarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påståelig kar fra Hareid sier at det er bra å polere bilen med soyaolje.

Hei.

Kunne du hørt med hareidsdølen om olivenolje gjør sammen nytten om man ikke har soyaolje?:)

Hørte med han. Det må være soyaolje skal det blir virkelig bra. Olivenolje er i utgangspunktet bare 10 ganger bedre enn Turtle Wax, men hvis det er Extra Virgin kan du riktignok regne med rundt 12 ganger bedre.

Håper dette var oppklarende.

Hahahahahaha jeg dævver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...