Astri Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Går det ann å bruke gammel frityr olje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 For den som er virkelig glad i bilen sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 men litt særiøst her:P er vell fint å bruke parafin før man skal polere? for parafinen fjerner vell all dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Bruk AutoGlym Intensiv Tar Remover. Den fjerner silikon,tjære osv. Den fjerner ALT! Brukte den bla før jeg lakkerte bilen i helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Eller bruk Clay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Bruk AutoGlym Intensiv Tar Remover. Den fjerner silikon,tjære osv. Den fjerner ALT! Brukte den bla før jeg lakkerte bilen i helgen.. Har du lakkert over de søte fregnene på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Kanskje flytende melange gjør samme nytte? Smeltet meierismør bør vel være ennå bedre. Kanskje lurt å velge smør som ikke er tilsatt salt. Min første tanke var å bruke en kilospakke med smør som har lagt i kjøleskapet et oar timer, slik at den er god å holde i å bare dra utover før man setter bilen i solen og lar den ordne resten av jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Bruk AutoGlym Intensiv Tar Remover. Den fjerner silikon,tjære osv. Den fjerner ALT! Brukte den bla før jeg lakkerte bilen i helgen.. Har du lakkert over de søte fregnene på bilen din? Fregner a du... Har bare lakkert fra listen og opp på sidene. Resten av bilen om 3-4 uker. Lenge siden jeg har sett deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Fregner a du... Har bare lakkert fra listen og opp på sidene. Resten av bilen om 3-4 uker. Lenge siden jeg har sett deg nå Ja, he-he. Litt synd at jeg ikke har sett deg igjen også, for du har en sånn bil som man blir glad og i godt humør av å se på . Kjører du imellom rundkjøringene sånn omtrent bortimot cirka ganske nøyaktig 18:05 i dag ser du meg kanskje muligens trolig igjen siden jeg skal jobbe over, -igjen… Tenkte jeg skulle kommet bort og spurt deg om pris på litt kortere dempere til E39en min en vakker dag hvis dere selger det, men har foreløpig ikke fått kommet meg av gårde... Du lakkerer M3en din i samme originalfarge regner jeg med? Dakargul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 få regnr ditt på pm så skal jeg se etter Skal være Dakar gul ja. Må jo det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 En påståelig kar fra Hareid sier at det er bra å polere bilen med soyaolje. Hei. Kunne du hørt med hareidsdølen om olivenolje gjør sammen nytten om man ikke har soyaolje? Hørte med han. Det må være soyaolje skal det blir virkelig bra. Olivenolje er i utgangspunktet bare 10 ganger bedre enn Turtle Wax, men hvis det er Extra Virgin kan du riktignok regne med rundt 12 ganger bedre. Håper dette var oppklarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 For den som er virkelig glad i bilen sin: Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Gå over bilen med 500 gram Tine Meierismør, dette erstatter clayingen før man polerer med soyaolje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Vita hjertego er i tillegg bra for hjertet...altså motoren. Fjernar kolesterol og størkna olje og anna dritt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 En påståelig kar fra Hareid sier at det er bra å polere bilen med soyaolje. Hei. Kunne du hørt med hareidsdølen om olivenolje gjør sammen nytten om man ikke har soyaolje? Hørte med han. Det må være soyaolje skal det blir virkelig bra. Olivenolje er i utgangspunktet bare 10 ganger bedre enn Turtle Wax, men hvis det er Extra Virgin kan du riktignok regne med rundt 12 ganger bedre. Håper dette var oppklarende. Hahahahahaha jeg dævver!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå