Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bimmers.no har behov for regnskapsfører.

Det er lite aktivitet, vi snakker årsfakturering av annonsørene på høyresiden og som regel kvartalsvis for de i toppen. Og så er det noen bilag på nettleie, domener og lign, samt innlevering av momsoppgave hver andre måned. Jeg pleier å gjøre dette selv.

Saken er at jeg nå er nødt til å levere selvangivelse for selvstendig næringsdrivende, med næringsoppgave, og jeg har null peiling selv. Businessen er ikke spesielt lukrativ, så det er ikke rom for å leie regnskapsfører for å gjøre det, og da er det ikke så mange utveier... Er det noen som vil ta på seg oppgaven?

Kontakt meg på PM eller gr@bimmers.no.

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke noe imot å stille opp, men kan ikke en filla ting om regnskap.

Så vet ikke om jeg er rett mann på rett plass der.

Send en pm med hva som skal gjøres da? litt mer utfyllende så skal jeg se om jeg kan ta dette. Tørr ikke si ja før jeg vet litt mer.

Skrevet

Bumpern... Kunne også tatt dette på meg, men føler ikke jeg kan så mye om dette selv enda.. Går 1. året økad, og har ærlig talt hatt lite om skatterett ol, av regnskapsføring har vi egentlig bare hatt inføring :/

Er vel en eller annen regnskapsfører/revisor/lignende her inne!? :)

Skrevet

Her igjen, vet jeg ikke hva dette dreier seg om, men nok engang kan jeg GODT overføre 100 kroner til din konto så du kunne fått en regnskapsfører til å se over selvangivelsen din..

De pleier ta rundt 2000 for jobben, så om 19 andre også er med så burde det gå i orden, dersom folk ikke melder seg her til frivillig tjeneste...

Siste jeg ønsker er at bimmers.no skal skape noe problemer for deg økonomisk..

Skrevet
  BreitBau skrev:
Her igjen, vet jeg ikke hva dette dreier seg om, men nok engang kan jeg GODT overføre 100 kroner til din konto så du kunne fått en regnskapsfører til å se over selvangivelsen din..

De pleier ta rundt 2000 for jobben, så om 19 andre også er med så burde det gå i orden, dersom folk ikke melder seg her til frivillig tjeneste...

Siste jeg ønsker er at bimmers.no skal skape noe problemer for deg økonomisk..

+1

Skrevet

Det å sette over penger til Gunnar for at han skal få kjøpt ting/få gjort ting har vært diskutert før, og ender alltid opp i ingenting. Er nok derfor best at noen som driver med dette kan gjøre det...

Skrevet

Det har du rett i..

Men denne gangen ser jeg ikke noe valg.. Dersom ingen kan gjøre det her, har Gunnar nesten ikke noe annet valg.. Det er bare slik det er det..

Enten det ellers risikerer han å levere inn en ufullstendig selvangivelse, og må eventuelt ta smellen selv..

Skrevet

Jeg tror det koster mer enn 2000,- å få noen til å ta næringsoppgaven på bimmers som jeg MÅ levere inn. Det er ikke bare selvangivelsen. Men som du sier BreitBau, dette må ordnes uansett, for det gjelder fjoråret. Men jeg må ha på plass en løsning for fremtiden også.

Skrevet

Betaler gjerne en hundrelapp hvis det hjelper til med å få denne jobben gjort skikkelig. Har ingen kompetanse på området selv, så kan dessverre ikke hjelpe med det praktiske.

Skrevet

Det gikk strykende for meg og 3 ganger før jeg besto bedriftsøkonomi for 4 år siden, så er nok over hodet mitt det her er jeg redd.

Kan godt sende over noe cash om det hjelper. Kronerulling hvor en utfordrer hverandre kanskje?

Du får ta inn kostnaden med dette til neste år når reklameprisene skal oppdateres, evt får vi tåle litt større reklamebanner.

Lykke til.

Skrevet

Samma her. Har gitt Gunnar beskjed om at jeg kan påta meg dette, så får vi se hva det blir til. Har det drøyt travelt om dagen, så kanskje XDValdres har bedre tid?

Uansett, dette løser vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...