Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var det gjort. Etter 10 år som bilist har jeg endelig klart å bulke bilen min. Rygget rett inn i et skilt og tok baklykta i samme slengen.

Hva tipper dere det koster å fikse skaden?

Tenkte å benytte anledningen til å ta rust på dører i samme slengen, så det var jo litt flaks i uflaks. På en måte. Eh...

Det gikk ca 2 timer fra jeg var lykkelig over å ha fått igjen 16 000 kr på skatten til jeg bulket bilen. Tror Gud er ute etter meg.

a2xds0q0mq5eo0acuk5y_thumb.jpg

wfgin803zlqthp5rw8dy_thumb.jpg

Skrevet

Jeg rygget i nedoverbakke. Skiltet står loddrett i forhold til bakken. Så det gikk skrått inn i bilen bak.

Geir Anders: Hvitt eller? Vil helst ha kvitteringer når det skal fikses sånt.

Skrevet

Får vel bruke skattepenga på å fikse dette vel. Er nok ikke altfor dyrt.Hva med å bytte bakluke samtidig?Blir vel fort til at man sparer litt jo mere man tar samtidig.

Jeg vet ikke hva noe sånt vil koste men kan komme med ett tis; pris kan variere mye fra sted til sted ;)

Skrevet

Tenkte å ta runden, ja. Det vil muligens være like greit å kjøpe en brukt luke uten rust. Det er ikke lite rust på den, for å si det sånn.

Ellers er det en bulk i dørken som ruster mye og lekker inn vann i kupeen. Tenkte å ta den samtidig, men med litt forarbeid på egenhånd er det vel ikke all verden de skal ha for å banke, pusse og lakke under der.

Dørene er det vel ingen verksteder som vil gi meg noe garanti på. Men kommer vel et stykke med 16 000 kr.

Pokker ta. Jaja.

Skrevet
Fortell meg hvilket verksted som hellakker en E39 for 16 000 kr hvitt hoho

Vet ikke, men det resterende kunne jeg glatt ha spyttet i, tenker kun på utvendig, har en del vaskeriper og noen små rustflekker rundt om, skal se om ikke jeg får fikset en del til sommeren, vi reiser ikke så langt på ferie i år så det blir litt billigere for meg.

Skrevet

Med tanke på at jeg faktisk får sparken fra jobben til sommeren, så tror jeg ikke jeg skal gå for noen hellakkering :P

I hvertfall ikke på en 97-modell som har rullet nesten 260 000 km. Hadde det vært en sjarvet 2000-modell med ca 100 000 på telleren, så kanskje.

Skrevet
Med tanke på at jeg faktisk får sparken fra jobben til sommeren, så tror jeg ikke jeg skal gå for noen hellakkering :P

I hvertfall ikke på en 97-modell som har rullet nesten 260 000 km. Hadde det vært en sjarvet 2000-modell med ca 100 000 på telleren, så kanskje.

Min har bare akkurat rundet 130 000 og det er en 96 modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...