fredrikt Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen som har erfaring med Kjørelys E-36 klarglas sort hos GS ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jepp. Lyser ikke noe nesten foran bilen (metern?), er bare for pynt siden reflektoren ikke er der. Men det er meget stilig i mørket! Har ikke opplevd dugg eller lignende så jeg var fornøyd. Men husk den er bare til pynt og fungerer IKKE som vanlige grøftelys, da kjøper du heller noen andre. Kan se om jeg finner et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 kveld: dag: avslått: annen vinkel : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 De var kule Men tror jeg må se om jeg finner noen som det er litt lys i, er litt for glad i parklys og spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 eg monterte på min bil i går, dem lyser ikke bra nei, eg vurdere om eg skal kjøpe de med linse istedenfor dissa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Regner med de ikke er laget for å fungere som ordentlige grøftelys. De er nok bare laget for show/utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Er mulig det ja.. Tenkte jeg skulle finne noen som var en blanding, så jeg kan kjøre med de og park Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen som vet hvordan disse er? Fra BS: Tåkelys BMW E36 Klar / InPro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 er flott med disse Grøftelysa. har akkurat kjøpt det til min E36 og skal kjøpe pærer til i morgen. noen som vet åssen det er og montere lyktene inn i frontleppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kjøpte disse på biltema for en del år siden. Duggfrie og lysbildet var slik tåkelys er ment og være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå